کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم؛

ظرفیت پنج کارخانه قم به تولید مواد ضد عفونی کننده اختصاص یافت

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 12 اسفند 1398 ساعت 13:00

غضنفری از اختصاص ظرفیت پنج کارخانه مواد شیمیایی قم به تولید مواد ضدعفونی کننده خبر داد.


به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم در بازدید از کارخانه‌های تولید مواد شیمیایی و بهداشتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم گفت: در حال حاضر ۵ کارخانه تولید مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی با تغییر فرمول اقدام به تولید ۱۰۰ هزار محصول ضدعفونی کننده در روز دارند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم افزود: این محصولات در اختیار مراکز بهداشتی، درمانی، دندانپزشکی‌ها ، اماکن عمومی و داروخانه‌ها قرار می‌دهند.

غضنفری از راه اندازی دو کارخانه تولید ماسک در استان خبر داد و گفت: این دو کارخانه با نصب دستگاه‌ها روزانه ۵۰ هزار ماسک تولید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت رفاه شیمی با اشاره به فرمول ساخت مایع ضدعفونی کننده، افزود: این مایع با الکل ۷۰ درصد با استفاده از اسانس و مواد مرطوب کننده تولید شده که قابلیت استفاده برای دست، البسه، سطوح و حتی ظروف را دارد.

مدیرداخلی شرکت آرایشی بهداشتی تابش نور هم گفت: این شرکت از سه روز گذشته با تغییر در خط تولید شامپو و شامپو‌های رنگ مو اقدام به تولید ژل ضدعفونی کننده دست داشته و روزانه ۲۰ هزار از این محصول را تولید می‌کند در صورت تامین مواد اولیه به خصوص الکل، امکان افزایش این میزان تولید وجود دارد.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86451

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86451/ظرفیت-پنج-کارخانه-قم-تولید-مواد-ضد-عفونی-کننده-اختصاص-یافت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir