سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 86503
منبع : خبرگزاری مهر
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:

مردم قم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند/ فعالیت ۱۳ مرکز جامع سلامت

قم نيوز : قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم روند بستری در بیمارستان‌های قم را صعودی اعلام کرد و گفت: مردم قم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند.
مردم قم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند/ فعالیت ۱۳ مرکز جامع سلامت
مردم قم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند/ فعالیت ۱۳ مرکز جامع سلامت
به گزارش قم نیوز علی ابرازه با بیان اینکه همچنان روند بستری در بیمارستان‌های قم صعودی است، اظهار داشت: از مردم خواهش می‌کنم که بهداشت فردی را رعایت کرده و قرنطینگی خانگی را جدی بگیرند.

وی افزود: سیر صعودی تا زمانی ادامه می‌یابد که مردم مسائل بهداشتی را رعایت نکنند و اگر خود مردم به این امر توجه داشته باشند، قطعاً شاهد سیر نزولی خواهیم بود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر ۸۴۰ نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا (ع)، علی ابن ابیطالب (ع) و شهید بهشتی بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۸۵ نفر با بهودی کامل از این مراکز مرخص شده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ بیماری با مشخصه کرونا به بیمارستان شهدای نیروگاه مراجعه نکرده است، گفت: مادران باردار و دیگران می‌توانند به راحتی از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

ابرازه اظهار داشت: به منظور کاهش بار مراجعات به اورژانس‌های بیمارستانی، ۱۳ مرکز جامع خدمات سلامت در استان قم فعال شده که ۱۶ ساعت در شبانه روز خدمات رسانی کرده و بیماران می‌توانند به جای مراجعه به اورژانس‌های بیمارستانی به این مراکز مراجعه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfsbw.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما