پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : 86583
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد؛

اکران المان مشاغل سنتی قم در شهر/ طراحی بوستان صوت و حروف

قم نيوز : مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: المان مشاغل سنتی شهر قم طراحی و ساخته شده که به مناسبت سال جدید در سطح شهر و محل‌های پرتردد اکران خواهد شد.
اکران المان مشاغل سنتی قم در شهر/ طراحی بوستان صوت و حروف
اکران المان مشاغل سنتی قم در شهر/ طراحی بوستان صوت و حروف
به گزارش قم نیوز سیدمحمد موسوی منش با بیان اینکه المان‌های ماندگاری در سطح شهر در حال اجرا است، اظهار کرد: در حوزه المان‌های ماندگار برای پایان سال فعالیت‌های داریم و در این راستا المان سلام به حضرت معصومه (س) را در میدان آستانه نصب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت نمایش فرهنگ و سنت و قدمت شهر قم در المان‌های شهری، خاطرنشان کرد: المان مشاغل سنتی شهر قم طراحی و ساخته شده که به مناسبت سال جدید در سطح شهر و محل‌های پرتردد اکران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم بیان کرد: در نورپردازی‌ها بناها نیز، بنای تاریخی شیخ اباصلت کار شده و گنبد امامزادگان چهل اختران نیز نورپردازی شده است.

موسوی منش با تأکید بر اینکه به مناسبت نوروز المان‌های قم حرم اهل بیت (ع) در تمام ورودی‌های شهر به روزسانی و احیا خواهد شد، اظهار کرد: بوستان صوت و حروف و اعداد هم طراحی شده و در حال آماده‌سازی است و به مناسبت نوروز این بوستان را نیز امسال نصب و راه‌اندازی خواهیم کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtieo.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما