دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 86644
منبع : خبرگزاری فارس

آماده‌سازی تمام سالن‌های مدیریت بحران شهرداری قم برای مقابله با کرونا

قم نيوز : با دستور شهردار قم، تمامی سوله‌های مدیریت بحران و سالن‌های ورزشی در اختیار شهرداری قم در سطح مناطق هشتگانه برای قرنطینه بیماران و یا ارائه خدمات بهداشت و درمان آماده‌سازی می‌شوند.
آماده‌سازی تمام سالن‌های مدیریت بحران شهرداری قم برای مقابله با کرونا
آماده‌سازی تمام سالن‌های مدیریت بحران شهرداری قم برای مقابله با کرونا
به گزارش قم نیوز مرتضی سقاییان‌نژاد پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا و لزوم ایجاد ظرفیت‌های جدید در اماکن نگهداری و درمان این بیماران اظهار کرد: آماده سازی سالن‌های ورزشی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق هشتگانه برای استفاده به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار قم با تشریح برخی از اقدامات گسترده انجام گرفته توسط مجموعه مدیریت شهری در خصوص مبارزه با شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که شهر قم در هفته‌های اخیر شاهد بوده است، ستاد ویژه‌ای به منظور ساماندهی انجام اقدامات در حوزه‌های مختلف در روزهای اولیه در شهرداری قم تشکیل شد.

وی عمده اقدامات شهرداری قم را در بخش ارائه خدمات شهری دانست و افزود: حفظ نظافت و بهداشت محیط شهری در روزهای اخیر به صورت ویژه‌ای دنبال شده است و با وجود افزایش قابل توجه پسماندها و زباله‌ها به ویژه پسماندهای بیمارستانی، با افزایش ظرفیت ناوگان و سرویس‌های جمع‌آوری زباله مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

سقائیان‌نژاد در ادامه اجرای عملیات شستشو و ضدعفونی معابر و مبلمان شهری را یادآور شد و گفت: توان تجهیزاتی و ماشین‌آلاتی شهرداری قم به همراه نیروهای خدمات شهری مناطق برای این منظور ساماندهی شده و با همکاری مجموعه سپاه و ارتش به صورت مرتب سطح معابر شهر قم شسشتو و ضد عفونی می‌گردد.

شهردار قم با اعلام آمادگی سوله‌های بحران و سالن‌های ورزشی در اختیار شهرداری قم به منظور انجام اقدامات بهداشتی و درمانی گفت: دستور لازم برای استفاده از این اماکن صادر شده است و در صورت اعلام نیاز از سوی مدیریت استان، این ظرفیت در اختیار مجموعه بهداشت و درمان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین شرایط ارائه خدمات در آرامستان بهشت معصومه(س) را در وضعیت مطلوب دانست و ادامه داد: علی رغم افزایش پذیرش متوفیان در این آرامستان در حال حاضر وضعیت مطلوبی در این مجموعه برقرار بوده و امور بخش‌های مختلف به صورت منظم در حال انجام و پیگیری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk-n6.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما