شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : 86791
منبع : خبرگزاری مهر
بدون حضور زائران؛

برنامه تحویل سال حرم بانوی کرامت فقط از طریق رسانه منعکس می‌شود

قم نيوز : مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برنامه لحظه تحویل سال حرم حضرت معصومه(س) به صورت غیر حضوری و با استفاده از بستر رسانه اجرا خواهد شد.
برنامه تحویل سال حرم بانوی کرامت فقط از طریق رسانه منعکس می‌شود
برنامه تحویل سال حرم بانوی کرامت فقط از طریق رسانه منعکس می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام جواد بهشتی پور اظهار داشت: با اعلام خبر شیوع ویروس کرونا توسط وزارت بهداشت، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) تمهیدات مختلفی را برای مشارکت در پیشگیری از شیوع کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: با توجه به توصیه‌های مستمر مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی نسبت به جلوگیری از برگزاری تجمعات، ویژه برنامه‌های نوروزی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از جمله برنامه تحویل سال جدید به صورت غیر حضوری و با استفاده از بستر رسانه دنبال خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: آستان مقدس از ظهر روز پنج شنبه ۲۹ اسفندماه تا ظهر روز جمعه یکم فروردین‌ماه برای تحویل سال ۱۳۹۹ برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است که این برنامه‌ها با استفاده از بستر رسانه ملی منعکس و همچنین اطلاعات دقیق‌تر در مورد زمان و شبکه‌های پیش‌بینی شده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی گفت: صفحات و کانال‌های رسمی آستان مقدس در شبکه‌های مجازی ایتا، سروش و تلگرام به نشانی @astanqom و صفحه اینستاگرام به نشانی @astanqom1 برای اطلاع‌رسانی و انعکاس مستمر برنامه‌های آستان درنظر گرفته شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca60na.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما