دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 86872
منبع : خبرگزاری فارس

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تلاش‌های فعالان عرصه رسانه‌

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی از تلاش های شبانه روزی فعالان عرصه رسانه در مسیر دفاع از سلامت جامعه تقدیر کرد و گفت: بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ ایران به پایان می رسد، و قدر و منزلت این تلاش‌ها در پیشگاه الهی محفوظ خواهد بود.
تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تلاش‌های فعالان عرصه رسانه‌
تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از تلاش‌های فعالان عرصه رسانه‌
به گزارش قم نیوز در پیام سیدموسی حسینی کاشانی خطاب به جهادگران عرصه خبر در میدان دفاع از سلامت آمده است: درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی در کنار همه خدمتگزاران این عرصه، اطلاع‌رسانی همه‌جانبه، صحیح و آموزش‌محور را در روزهای شیوع بیماری کرونا مورد توجه قرار داده اید و برای رضای خداوند متعال و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و آسایش هموطنان خود چشم بر آسایش خود و خانواده تان فرو بسته اید.

در این پیام افزوده شده است: در این روزها شما فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در کنار مدافعان سلامت با پوشش بخش‌های مختلف خبری و آموزشی و انعکاس تصاویر جاودانه و انتشار گزارش‌های بی بدیل از تلاش‌های خستگی ناپذیر همه خدمتگزاران بخصوص جامعه سرافراز پزشکی و پرستاری، نور امید و روشنایی را برای مردم سرزمینم به ارمغان آورده اید .

در این پیام تاکید شده است: شاید در این بین جانفشانی شما اهالی رسانه‌ها، همانند دیگر بخش‌های کادر درمانی کشورمان آنچنان که باید به چشم نیاید اما برخود لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی هزار باره خود و همکارانم را به شما جهادگران و همه آنانی که دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند و همه عزیزان عرصه اطلاع رسانی و جامعه مطبوعاتی شهر کریمه اهل بیت(س) تقدیم کرده و صحت و سلامتی برای همه ملت شریف ایران عزیز از درگاه الهی طلب نمایم.

در پایان این پیام آمده است: بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ ایران به پایان می رسد، و قدر و منزلت این تلاش‌ها در پیشگاه الهی محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauana.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما