پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 86994
منبع : خبرگزاری مهر
توسط شهرداری قم؛

مسابقه شعر «شهر قم» برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: فراخوان مسابقه شعر با موضوع شهر مقدس قم با محوریت هجمه‌هایی که علیه این شهر انجام گرفته، برگزار می‌شود.
مسابقه شعر «شهر قم» برگزار می‌شود
مسابقه شعر «شهر قم» برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی با اشاره به انجام تبلیغات شهری گسترده در پرتابل‌ها و مکان‌های تحت اختیار سازمان فرهنگی شهرداری قم، افزود: در همه سازه‌های خالی سطح شهر مسائل پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا درج و از تمام ظرفیت شهری قم استفاده شده است تا همشهریان در جریان موارد پیشگیرانه از این ویروس قرار گیرند.

وی با اشاره به انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع برای فعال شدن انرژی شهروندان درون خانه، تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری با تولیدات و محصولات مختلف به دنبال تقویت همکاری بیشتر مردم برای ریشه کن کردن این بیماری و افزایش روحیه تاب آوری و آرامش شهروندان برای گذر از این بحران هستیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان کرد: فراخوان مسابقه شعر با موضوع شهر مقدس قم با محوریت هجمه‌هایی که علیه این شهر انجام گرفته و با موضوعات «قم، شهر علم و فضیلت» و «شخصیت و هویت شهری قم» انجام گرفت و تا امروز آثار خوبی دریافت شده است.

وی گفت: برنامه طنز قمپز با همکاری حوزه هنری استان و با موضوع کرونا فراخوان شده که با مشارکت شهرداری قم به برگزیدگان هدایایی داده و آثار دریافتی و برگزیده در فضای مجازی منتشر می‌شود.

مقیمی اظهار داشت: پویشی تحت عنوان «بد خوب» برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می‌توانند درس‌هایی که از این بحران و محدودیت‌های آن گرفتند و غیره را در قالب یک جمله به مجموعه فرهنگسرای خانواده سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۶۲ ارسال کنند تا به قید قرعه به ۱۴ نفر هدایای نفیسی اهدا شود.

وی با اشاره به فعالیت فرهنگسرای خانواده افزود: واحد مشاوره فرهنگسرای خانواده در ایام نوروز روزانه به مدت پنج ساعت مشاوره روانشناسی آنلاین و به صورت تلفنی در حوزه مباحث روانشناسی خانواده، ایجاد آرامش، تربیت فرزندان، همکاری والدین و سرگرم کردن فرزندان، استرس زدایی و غیره ارائه می‌دهد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان کرد: مسابقه کتابخوانی در ایام شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود که در این مسابقه یک فایل کتاب به صورت پی دی اف در اختیار خانواده‌های قمی قرار می‌گیرد تا در مسابقه کتابخوانی شرکت کرده و از جوایز نفیس آن بهره مند شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfj1dc.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما