پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 87002
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران:

اصحاب رسانه از طلایه‌داران مقابله با کرونا هستند

قم نيوز : فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: مردم باید بدانند در این روزهای سخت اصحاب رسانه به رغم خستگی های مستمر از طلایه داران مقابله با کرونا هستند.
اصحاب رسانه از طلایه‌داران مقابله با کرونا هستند
اصحاب رسانه از طلایه‌داران مقابله با کرونا هستند
به گزارش قم نیوز علیرضا زالی با تاکید بر نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی به مردم در مورد کرونا، اظهار کرد: از خبرنگاران برای فعالیت فشرده در هفته‌های اخیر برای پوشش اخبار ستاد مقابلع با کرونا کمال قدردانی را دارم.

وی افزود: یکی از گروه‌هایی که ای روزها کمتر از آنان نام برده شد و مظلومانه و با مروت در ثبت و ضبط و مستند سازی و تنویر افکار عمومی تلاش کردند، اصحاب رسانه اند.

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به تلاش تمامی رسانه‌ها اعم از صدا و سیما، فضای مجازی و تمامی رسانه‌های جمعی، گفت: باید در واپسین ساعات سال قدرشناس زحمات این عزیزان باشیم، زیرا کمک شایان توجهی کردند و تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای داشتند.

زالی ادامه داد: طبق نظر سنجی که در تهران انجام شد، ۸۰ درصد مردم اطلاعات خود را درباره ویروس کرونا از رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما دریافت کرده اند.

وی افزود: عزیزان ما در رسانه‌ها شب و روز نمی‌شناسند و آثار خستگی بر سیمای آنان نیز متظاهر است و این تلاش آنان بسیار قابل تقدیر است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxz97.ak9uz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما