يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 87021
منبع : خبرگزاری تسنیم

ارتش آماده استقرار 1000 تخت نقاهتگاهی در قم است

قم نيوز : فرمانده قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا ارتش در استان قم گفت: ارتش در قم آمادگی توسعه تخت‌های بیمارستانی تا ۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی را دارد.
ارتش آماده استقرار ۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی در قم است
ارتش آماده استقرار ۱۰۰۰ تخت نقاهتگاهی در قم است
به گزارش قم نیوز امیر سرتیپ دوم فیروز نوروزی با اشاره به اقدامات ارتش در استان قم اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی، حسب دستور فرمانده ارتش ما در بخش‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان سیار ارتش در پردیسان تشکیل‌شده است، ابراز کرد: در این بیمارستان پزشک عمومی، پزشک متخصص، آزمایشگاه، روانشناس، برگزاری کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی وجود داشته و بروشورهایی برای افزایش دانش مردم نسبت به این بیماری و نکات بهداشتی میان مراجعه‌کنندگان توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا ارتش در استان قم خاطرنشان کرد: ارتش در قم آمادگی توسعه تخت‌های بیمارستانی تا 1000 تخت نقاهتگاهی را در صورت نیاز در ورزشگاه 15 خرداد دارد.

وی با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی با همه توان، تخصص و ظرفیت برای مقابله با این بیماری ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: یکی از اقدامات ارتش در قم همکاری با سپاه پاسداران و مناطق شهرداری برای ضدعفونی است.

نوروزی با اشاره به ضدعفونی مناطق مختلف شهر قم با استفاده از تجهیزات مدرن و پدافندی بیولوژیکی یادآور شد: اماکنی که کم تردد است به‌صورت روزانه و اماکن پرتردد در ساعات پایانی و نیمه‌شب‌ها ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzvn6.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما