شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : 87292
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

زمینه ورود استعدادهای درخشان به حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شود

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فعالیت‌ها در حوزه‌های علمیه خواهران باید به گونه‌ای باشد که استعدادهای درخشان وارد حوزه‌های علمیه شوند.
زمینه ورود استعدادهای درخشان به حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شود
زمینه ورود استعدادهای درخشان به حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت مرحومه خانم داوودی و معارفه مدیر آموزش جدید حوزه‌های علمیه خواهران، خانم داوودی را عقیله حوزه‌های علمیه خواهران نامید و افزود: ایشان از زمان مدیریت در حوزه علمیه خواهران مسجد سلیمان تا پایان عمر، شخصیتی بسیار استوار، ثابت و با تدبیر داشت و در عرصه‌های مختلف از جمله مدیریت بسیار موفق عمل می‌کرد.

وی خانم داوودی را شخصیتی مسئولیت پذیر عنوان کرد و افزود: ایشان با مسئولیت‌پذیری خود توانستند به وظایف مادری و همسری و همچنین امور اجرایی و مدیریتی خود در حوزه‌های علمیه به خوبی عمل کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: بحث آموزش در حوزه‌های علمیه خواهران از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا تحول در حوزه‌ها مبتنی بر محتوا و آموزش است.

وی ادامه داد: آموزش صحیح برای تربیت طلاب با قدرت تولید علم، دانش و حل مسائل مختلف ضروری است.

حجت الاسلام بهجت پور بیان کرد: از آنجایی که توانایی و قابلیت‌های مختلف بانوان طلبه از آموزش آغاز می‌شود، بنابراین می‌تواند به عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی ورود پیدا کند.

وی ضمن معرفی حجت‌الاسلام مجتبی فاضل به عنوان معاون جدید آموزش حوزه‌های علمیه خواهران، افزود: ایشان توانایی تداوم راه خانم داوودی را دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر اینکه فعالیت‌ها در حوزه‌های علمیه خواهران باید به گونه‌ای باشد که استعدادهای درخشان وارد حوزه‌های علمیه شوند، تصریح کرد: باید شرایط تحصیل به‌گونه‌ای باشد تا عطش و میل کسب علم و دانش در حوزه افزایش پیدا کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiin6.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما