شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : 87514
منبع : خبرگزاری تسنیم

122 دستگاه خودروی غیربومی در استان قم 500 هزارتومان جریمه شدند

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در اجرای طرح کنترل مبادی ورودی برای پیشگیری از شیوع کرونا، ۱۲۲ دستگاه خودروی غیربومی در استان قم ۵۰۰ هزارتومان جریمه شدند.
۱۲۲ دستگاه خودروی غیربومی در استان قم ۵۰۰ هزارتومان جریمه شدند
۱۲۲ دستگاه خودروی غیربومی در استان قم ۵۰۰ هزارتومان جریمه شدند
به گزارش قم نیوز بهادر اسماعیلی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای ممانعت از ورود مسافر به قم به ویژه در ایام نیمه شعبان، نیروها در 8 نقطه از ورودی‌ها مستقر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نقاطی که نیرو کم داشته‌ایم و یا جاده فرعی بود با خاکریز و نیوجرسی مسدود شده است و در بارندگی نیز نظارت زیادی بر مسدود شدن جاده‌ها اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح کنترل مبادی ورودی برای پیشگیری از شیوع کرونا، نیروی انتظامی، مانع از ورود بیش از 18 هزار خودرو به قم شد.

اسماعیلی بیان کرد: در این طرح 122 دستگاه خودروی غیربومی به مبلغ 500 هزارتومان در قم جریمه شدند، البته دیدگاه نیروی انتظامی ارشادی است اما برخی خودروها، اصرار زیادی برای ورود به قم داشتند و 5 دستگاه خودرو نیز تمرد کردند که علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی، مجبور به توقیف خودرو شدیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی راه ها و جاده‌ها کاملا بسته است و در سطح شهر نیز راهور، خودروهای غیربومی را کنترل می‌کند، خوشبختانه همراهی خوبی از سوی بسیاری از شهروندان در اجرای این طرح وجود داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم درباره برنامه‌های نیمه شعبان گفت: در اجرای طرح، تدابیر لازم از سوی ناجا در طرح عملیاتی انتظامی ترافیکی در اطراف مسجد مقدس جمکران با همراهی استانداری و شهرداری اتخاذ و 14 نقطه مسدود شد و در برخی نقاط، نیروها مستقر شدند و حتی از کوچه‌های فرعی نیز مسیر مسدود بود.

وی عنوان کرد: از یک روز قبل از نیمه شعبان، اطلاع رسانی وسیعی انجام شد و حتی یک مورد ورود در این مسیر نبود و 36 ساعت جاده‌ها در اطراف جمکران مسدود شد، همچنین با توجه به بارندگی‌های اخیر در قم، محدودیت‌های ترافیکی را برای افزایش ایمنی شهروندان، اتخاذ کردیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceen8v.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما