يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 87548
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله سعیدی: رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان برگزار شود

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی تأکید کرد: با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با موضوع رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان، ذره‌ای از زندگانی همدلانه بعد از ظهور را تجربه کنیم.
رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان برگزار شود
رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان برگزار شود
به گزارش قم نیوز متن پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای یک رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام رضا علیه السلام فرمودند: مَن فَرَّجَ عَن مُؤمِنٍ فَرَّجَ اللهُ عَن قَلبهِ یَومَ القِیامَةِ؛
هر کس گِرِه از کارِ مؤمنی بگشاید، خداوند هم در قیامت، برای قلبش گشایش ایجاد خواهد کرد. (اصول کافی، ج ۲، ص ۲۰۰)

مسیر زندگانی بشر مملو از ابتلائات گوناگون بوده و هست و در این میان آنچه بیش از همه به چشم می‌آید همدلی و فرهنگ اصیل مردم است. امروز ملت ایران در این آزمایش بزرگ خوش درخشیده و حقیقتاً بهتر از بسیاری کشورهای پر ادعای به اصطلاح جهان اولی با این مشکل مواجه شد.

اینک وقت آن است تا با لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی با موضوع رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان، ذره‌ای از زندگانی همدلانه بعد از ظهور را تجربه کنیم و بار دیگر زوایای زیبای تمدن نوین اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

لذا از مردم پر شور و همیشه در صحنه قم مقدس که اهالی آن در روایات، انصار اهل بیت علیهم السلام خوانده شده‌اند، به ویژه از خیرین با کرامت و کلیه مسئولان و نهادها و مؤسسات استان دعوت می‌کنم که با حداکثر توان در این راستا گام بردارند و تمام ظرفیت‌های خود را جهت ارائه حداکثری کمک‌های مومنانه و گره گشایی از کار گرفتاران به کار بندند.

از مسئولین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز مطالبه جدی دارم تا با حداکثر ظرفیت در این راستا گام برداشته و علی الخصوص در ماه مبارک رمضان ظرفیت‌هایی از قبیل رفع نیاز گرفتاران و اطعام نیازمندان را چند برابر نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwsbw.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما