کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای برنامه‌های نیمه شعبان در قم با شیوه متفاوت

خبرگزاری فارس , 25 فروردين 1399 ساعت 21:48

مدیر دفتر قم مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) گفت: این مؤسسه همچون سنوات گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه طرح‌های خوبی را اجرا کرد که این طرح‌ها با توجه به شیوع کرونا، رنگ و بوی متفاوتی داشت.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عیسی ساجدی فر امروز به تبیین طرح‌های اجراشده در مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) در ایام شعبانیه پرداخت و اظهار کرد: این مؤسسه همچون سنوات گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه طرح‌های خوبی را اجرا کرد که این طرح‌ها با توجه به شیوع کرونا، رنگ و بوی متفاوتی داشت.

وی ادامه داد: توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد شوینده، توزیع ده‌ها بسته گوشت گوسفندی، توزیع مرغ بین خانواده‌های آسیب‌دیده و بیماران کرونایی، میهمانی سفره امام زمان (عج) با برنج تبرکی مزرعه حضرت، طبخ و توزیع صدها پرس غذای گرم و اهدای عیدانه نقدی تبرکی حضرت به برخی خانواده‌ها از جمله این فعالیت‌ها بود.

مدیر دفتر قم مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (ع) از اجرای پویش خانه مهدوی، خانواده مهدوی با هدف برگزاری مجالس جشن خانگی در نیمه شعبان و ارسال تصاویر آن همراه با اهداء جوایز خبر داد و گفت: برگزاری مراسم جشن ویژه با حضور بیماران بهبودیافته کرونایی و تجلیل از پرستاران و پزشکان و کادر درمانی، حضور خادمین مؤسسه در مراکز درمانی بخش کرونایی و مساعدت به مدافعان سلامت، مساعدت برای تأمین نیروی انسانی کارگاه‌های تولید ماسک و انتشار بسته‌های مجازی مجالس مربوط به حضرت در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌هایی بود که در ایام نیمه شعبان انجام شد.

ساجدی فر از راه‌اندازی رزمایش «انفاق – درس ایثار» در پاسخ به فرمان ولی امر مسلمین برای یاری‌رساندن به مؤمنان خبر داد و ابراز کرد: این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام این فعالیت‌ها با نشان تبرکی حضرت و در جهت ایجاد انس و محبت حضرت صورت گرفته است و به مدد الهی تا پایان ماه شعبان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 87595

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87595/اجرای-برنامه-های-نیمه-شعبان-قم-شیوه-متفاوت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir