پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 87698
منبع : خبرگزاری مهر
در مناطق محروم قم انجام شد؛

خدمت‌رسانی جهادی عکاسان خبری قم در روزهای کرونایی

قم نيوز : جمعی از عکاسان خبری استان قم با راه اندازی قرارگاه جهادی شهید صارمی، بیش از یک تن آب هویج را آماده سازی و در مناطق محروم استان توزیع کردند.
خدمت‌رسانی جهادی عکاسان خبری قم در روزهای کرونایی
خدمت‌رسانی جهادی عکاسان خبری قم در روزهای کرونایی
به گزارش قم نیوز عکاسان خبری قم دوربین‌هایشان را زمین گذاشتند تا پس از دو ماه پوشش تصویری برنامه‌های مختلفی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در قم اجرایی شده بود، از ثبت تصاویر تلاش‌های خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های درگیر بیماری کرونا گرفته تا فعالیت‌های گروه‌های مختلف جهادی و مأموریت‌های ضدعفونی، حالا خود وارد میدان شوند و گوشه‌ای از کار خدمت رسانی را بلند کنند و قدمی هر چند کوچک در این دریای مهربانی و همدلی‌های این روزهای مردم بردارند.

جمعی از عکاسان خبری استان قم در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب که در روز نیمه شعبان فرمودند «چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا» قرارگاه جهادی به نام شهید صارمی را راه‌اندازی کردند تا در حد توان خود قدمی در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان بردارند.

عکاسان خبری استان در گام اول فعالیت جهادی خود با تهیه بیش از یک تن هویج و آب‌گیری، آن را در بین مردم مناطق محروم قم توزیع کردند.

کلیه وسایل مورد نیاز برای این کار خیرخواهانه از خرید هویج، بطری و اجاره دستگاه آب میوه گیری نیز با کمک‌های مردمی و همین جمع رسانه‌ای تأمین شده است.

خبرنگاران و عکاسان این قرارگاه جهادی همچنین در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا به مدت دو هفته، هر شب یکی از مناطق شهری را با هزینه شخصی خود ضدعفونی کردند.

این قرارگاه جهادی بنا دارد تا به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز برخی از اقلام غذایی را برای اقشار نیازمند تهیه و در بین آنان توزیع کند.

عکاسان خبری استان از همان روزهای ابتدایی تشخیص کرونا در قم، تلاش‌های کادر درمانی کلیه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و نقاهتگاه‌ها و همچنین برنامه‌های مختلفی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در قم و دستگیری از محرومان به مرحله اجرا در آمده را پوشش تصویری داده‌اند و امروز نیز برای یاری رساندن به نیازمندان در این شرایط سخت اقتصادی وارد این صحنه شدند تا به سهم خود قدمی در جهت خدمت رسانی به اقشار محروم بردارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6-n6.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما