شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 87721
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در استان قم

قم نيوز : معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: برای کمک به خانوارهای نیازمند در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در استان قم آغاز شده است.
آغاز اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در استان قم
آغاز اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در استان قم
به گزارش قم نیوز سید محمد رضا میره ‌ای با اشاره به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان قم اظهار کرد: ۲۳ هزار خانوار در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از این نهاد کمک دریافت می‌کنند و برای کمک به این خانوارها در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در استان قم آغاز شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قم در راستای رزمایش ملی بخشش ایرانیان با تمام ظرفیت خود به جمع آوری کمک‌ها از خیرین می‌پردازد تا با کمک‌های جمع آوری شده اقدام به تهیه سبدهای کالا برای مددجویان کند، کارمندان کمیته امداد استان قم با تقدیم ۱۱۰ هزار تومان از حقوق ماهیانه خود برای مشارکت در این طرح پیش قدم بودند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: مددجویان این نهاد نیازهای متفاوتی دارند، برخی از آن‌ها به کمک هزینه درمان نیاز دارند، برخی در زمینه معیشت دچار مشکل هستند، گروهی از مددجویان کمیته امداد نیز تسهیلاتی برای اشتغال دریافت کرده بودند که با شیوع کرونا، به مشکل خوردند.

میره ‌ای جمع آوری کمک‌های مردمی را وظیفه ذاتی و همیشگی کمیته امداد دانست و تصریح کرد: رزمایش ملی بخشش ایرانیان در استان قم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و در این ماه به صورت ویژه به نیازمندان در استان رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: مردم و خیران گرامی استان قم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ بانک ملی در رزمایش ملی بخشش ایرانیان برای کمک به نیازمندان استان شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان کمک توسط حامیان برای ایتام در استان جمع آوری شد، ۶۷ میلیارد تومان مجموع کمک‌های صورت گرفته از سوی مردم استان قم به مددجویان کمیته امداد در سال ۱۳۹۸ بود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcezf8v.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما