شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 87749
منبع : خبرگزاری فارس

تولید روزانه 170 هزار ماسک در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اکنون ظرفیت تولید ماسک در استان با اضافه شدن یک واحد تولید ماسک دیگر روزانه حدود 170 هزار ماسک است.
تولید روزانه 170 هزار ماسک در قم
تولید روزانه 170 هزار ماسک در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به افزایش تولید ماسک در استان قم اظهار کرد: طی روزهای گذشته یک واحد جدید تولید ماسک در استان وارد مدار تولید شد که تولید روزانه فعلی آن به 80 هزار ماسک می‌رسد و ظرفیت تولید این واحد تا 100 هزار ماسک است، اکنون ظرفیت تولید ماسک در استان قم به صورت روزانه حدود 170 هزار ماسک است.

وی ادامه داد: علاوه بر تامین ماسک مورد نیاز استان قم از واحدهای تولیدی ماسک در استان، پیگیر تامین ماسک موردنیاز استان از خارج استان قم هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: امسال در استان‌های محل تولید خرما، فراوانی تولید وجود دارد و اصناف قم باید با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان برای تامین مناسب نیاز خرما مورد نیاز استان تلاش کنند.

 

تخصیص سهمیه برنج و شکر برای استان قم

بهزاد رادمنش مدیرکل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به تامین کالاهای اساسی برای استان اظهار کرد: 787 تن شکر و 787 تن برنج هندی تخصیص سهمیه برای استان قم برای ماه مبارک رمضان صورت گرفت، برای تحویل 400 تن برنج مورد نیاز قم حواله صادر شد و برای صدور حواله شکر منتظر معرفی مباشر هستیم.

وی ادامه داد: قم 23 سال است که استان شده است، اما شرکت غله این استان با وجود قرار گرفتن در مرکز کشور، انبار مورد نیاز برای ذخیره کالاهای اساسی ندارد، چندین سال است که در خصوص این مشکل در استان، هشدار داده است و نبود انبار برای تامین کالاهای اساسی استان مشکل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceof8v.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما