دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 87793
منبع : خبرگزاری فارس

امدادرسانی به آسیب‌دیدگان 67 حادثه در قم

قم نيوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در فروردین ماه سال جاری 218 نیروی عملیاتی به آسیب‌دیدگان 67 حادثه در قم، امدادرسانی کردند.
امدادرسانی به آسیب‌دیدگان 67 حادثه در قم
امدادرسانی به آسیب‌دیدگان 67 حادثه در قم
به گزارش قم نیوز هادی سلیمی در خصوص خدمات امداد و نجات هلال احمر قم در سال جاری بیان کرد: در یک ماه گذشته 218 نیروی عملیاتی به آسیب‌دیدگان 67 حادثه در قم، امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این حوادث، ۱۲ مورد جاده ای، ۴۲ مورد خدمات حضوری، ۱۰ مورد سیل و آبگرفتگی و ۳ مورد کوهستان گزارش شد.

وی بیان کرد: مجموع کل حادثه دیدگان ۳۳۸ نفر اعلام شد که در این میان ۵۶ نفر در حوادث جاده ای، ۴۵ نفر در خدمات حضوری، ۲۲۷ نفر در آبگرفتگی و ۱۰ نفر در کوهستان دچار حادثه شدند.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین مجموع کل آسیب دیدگان ۳۳۲ نفر شامل ۵۰ نفر در حوادث جاده ای و ۴۵ در خدمات حضوری و ۲۲۷ نفر در سیل و آبگرفتگی و ۱۰ نفر در کوهستان می‌باشند.

وی تصریح کرد: مجموع کل نجات یافتگان نیز 40 نفر بودند که در خدمات حضوری تحت مداوا قرار گرفتند، در این حوادث 78 تیم عملیاتی و 49 دستگاه آمبولانس اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در میان حوادث 2مورد عملیات اطفاء حریق و ۱۲ مورد عملیات رها سازی انجام شد.

وی اظهار داشت: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت 20 دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه نیز 13 دقیقه و 55 ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیات 1 ساعت و 6 دقیقه و 30 ثانیه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcds50j.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما