کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان قم مشکلی در زمینه بیمارستانی ندارد/تصمیم جدیدی برای بازگشایی اماکن مذهبی گرفته نشده است

خبرگزاری تسنیم , 3 ارديبهشت 1399 ساعت 13:40

استاندار قم با بیان اینکه در تأمین گان بیمارستانی در استان مشکلی نداریم، گفت: حتی می‌توانیم این محصول را به استان‌های دیگر ارسال کنیم، فقط مقداری در تأمین ماسک مشکل‌داریم که امیدواریم به‌زودی حل شود.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پس از بازدید از واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی لباس و ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکید بر توجه به چند بخش در مدیریت بحران کرونا اظهار داشت: تأمین اقلام بهداشتی و توجه به بخش درمان ازجمله این بخش‌ها هستند.

استاندار قم تأمین اقلام بهداشتی را مورداشاره قرار داد و گفت: با توجه به سیاست‌هایی که گرفته شد، ماسک، کش و پارچه لباس بیمارستانی در شهرک صنعتی در حال تولید است.

وی بررسی و ارزیابی مشکلات این واحدهای تولیدی را موردتوجه قرار داد و بیان کرد: مشکلات این واحدها در تأمین مواد اولیه و بازار فروش این محصولات در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفت، همچنین کیفیت این کالاها در سطح بالایی قرار دارد.

سرمست ابراز کرد: امیدواریم با تولید این محصولات، نیازمندی‌های بیمارستانی در سطح استانی تأمین شود و همچنین نیازهای عموم شهروندان را تأمین کرده و مشکلی در این رابطه نداشته باشیم.

استاندار قم در خصوص بازگشایی اماکن مقدس، حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران نیز عنوان کرد: این اماکن تا نیمه اردیبهشت‌ماه تعطیل بوده و بعدازآن بر اساس اقتضای شرایط تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تأمین گان بیمارستانی در استان مشکلی نداریم، تصریح کرد: حتی می‌توانیم این محصول را به استان‌های دیگر ارسال کنیم، همچنین مواد ضدعفونی و شوینده‌ها به اندازه کافی در سطح استان تأمین‌شده و مشکلی در این زمینه نداریم، فقط مقداری در تأمین ماسک مشکل‌داریم که امیدواریم به‌زودی حل شود.

سرمست در پایان در حال تکمیل بودن دو بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و مادر را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: بیمارستان‌های موجود به لحاظ پشتیبانی از سوی خیرین موردحمایت قرار گرفت، همچنین صد میلیارد تومان از طرف دولت برای تکمیل این دو بیمارستان کمک گرفتیم.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87862

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87862/استان-قم-مشکلی-زمینه-بیمارستانی-ندارد-تصمیم-جدیدی-بازگشایی-اماکن-مذهبی-گرفته-نشده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir