شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 87981
منبع : خبرگزاری مهر
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س):

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان اعلام شد

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف معارفی و مذهبی این آستان در ماه مبارک رمضان افزود: ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان هر روز برگزار می‌شود.
ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان اعلام شد
ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ماه مبارک رمضان اعلام شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی احمدی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف معارفی و مذهبی آستان مقدس در ماه مبارک رمضان، افزود: در روزهای گذشته با استفاده از بستر رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی توانستیم مهمان منازل ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت باشیم که این اقدام در ماه مبارک رمضان نیز دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: پخش زنده ترتیل خوانی روزانه قرآن کریم توسط نوجوانان هر روز ساعت ۱۰ از شبکه استانی قم و سخنرانی و تفسیر سوره انعام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی هر روز ساعت ۱۱ و همچنین پخش زنده برنامه تفسیر حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه از شبکه سه و شبکه استانی قم منعکس می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: برنامه‌های ماه مبارک رمضان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ و پرتال جامع آستان amfm.ir به صورت زنده همزمان با ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه ترتیل‌خوانی روزانه هر روز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه و شبکه استانی قم به مخاطبان افزود: ویژه برنامه مناجات شبانه دهه اول با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مداحی میثم مطیعی هر شب حدود ساعت ۲۴ بامداد از شبکه سه و همچنین ویژه برنامه خانواده فاطمی هر شب بعد از نماز مغرب از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود.

حجت السالام احمدی بیان کرد: پویش کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه به همت آستان مقدس بانوی کرامت برای اطعام محرومان و نیازمندان برگزار می‌شود که افراد هر توان مالی می‌توانند در این طرح حضور یابند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۱۹۹۵۰۳۰۸۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۰۸۰۱۰۱۰۰۲ به نام آستان مقدس قم و همچنین درگاه پرداخت اینترنتی به نشانی nazr.amfm.ir/rmz برای علاقه‌مندان به شرکت در این پویش در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccsoq4.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما