کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسته حمایتی از واحدهای تولیدی در قم به‌زودی در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت

خبرگزاری تسنیم , 7 ارديبهشت 1399 ساعت 10:00

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با توجه به تحت تأثیر قرارگرفتن برخی از واحدهای تولیدی و کاهش درآمدها، بسته‌های حمایتی برای این واحدها تعریف‌شده است که به‌زودی تصویب و در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت.


به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری به شرایط کنونی استان و کشور در تأمین کالاهای بهداشتی و پزشکی اشاره و  از راه‌اندازی 20 واحد تولیدی در حوزه کالاهای بهداشتی و درمانی در استان قم خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این مدت کوتاه انجام‌شده و کمک خیرین توانسته‌ایم 20 واحد تولیدی راه‌اندازی کرده و بخش عمده‌ای از نیازهای استان را تأمین کنیم.

وی مشکلات واحدهای تولیدی را در یک ماه گذشته موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: با توجه به تحت تأثیر قرارگرفتن برخی از واحدهای تولیدی و  کاهش درآمدها، بسته‌های حمایتی برای این واحدها تعریف‌شده است که به‌زودی تصویب و در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، توجه جامع به بخش تولید و توزیع کالاها را یکی از اولویت‌های استان خواند و بیان کرد: ما باید در شرایط بحرانی حامی بخش خصوصی بوده و از واحدهای تولیدی حمایت لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه به هدف‌گذاری کاهش یک‌درصدی بیکاری در برنامه‌های استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بخش‌های مختلف استان در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت شناسایی‌شده و پروژه‌هایی برای هر بخش تعریف که منجر به تحقق هشتم دهم درصدی از این هدف‌گذاری شد که اگر اتفاقات پایان سال و گسترش کرونا ویروس نبود قطعاً محقق شده بود.

غضنفری از ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های بخش‌های مختلف به دبیرخانه ستاد جهش تولید خبر داد و ابراز کرد: تمام ظرفیت‌ها و پروژه‌ها در دبیرخانه ستاد جهش تولید در حال بررسی بوده و به‌زودی با برنامه‌ای مدون و زمان‌بندی مشخص به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ‌شده تا یک جهش معنادار در حوزه تولید در استان اتفاق بیفتد.

وی مبانی تعریف پروژه‌های اقتصادی را استفاده بهینه و بهره‌ورانه از ظرفیت‌های استان دانست و افزود: یکی دیگر از برنامه‌های استان داشتن نگاه نوآورانه در بخش تولید بوده تا با تولید معنادار و صرفه‌جویی در منابع به تولید حداکثری با رویکرد جهشی در استان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 87986

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/87986/بسته-حمایتی-واحدهای-تولیدی-قم-به-زودی-اختیار-تولیدکنندگان-قرار-خواهد-گرفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir