کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای مرحله دوم غربالگری مردم قم در زمینه کرونا

خبرگزاری فارس , 8 ارديبهشت 1399 ساعت 11:15

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به دنبال اجرای نوبت دوم غربالگری مردم استان در زمینه کرونا با مقداری تغییرات نسبت به مرحله نخست هستیم.


به گزارش قم نیوز سیامک محبی امشب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در استان قم اظهار کرد: 35 هزار واحد صنفی مجوز دار در استان داریم و حدود 95 درصد از واحدهای صنفی و صنعتی استان قم برای بازگشایی دوباره در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: بازرسی‌هایی از واحدهای صنفی و صنعتی استان قم در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند انجام شد که به واحدهای متخلف در ابتدا تذکر و در ادامه در صورت عدم توجه به تذکرات برخورد صورت گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان دغدغه داریم و پروتکل‌های لازم در این خصوص به آن‌ها ابلاغ شده است.

محبی با اشاره به غربالگری مردم قم خاطرنشان کرد: در نوبت نخست غربالگری مردم استان در خصوص کرونا، یک میلیون و 130 هزار نفر مورد غربالگری قرار گرفتند، اکنون به دنبال اجرای نوبت دوم این غربالگری در قم با مقداری تغییرات نسبت به مرحله نخست هستیم و سرعت این مرحله غربالگری نسبت به مرحله قبلی کندتر خواهد بود.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 88031

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88031/اجرای-مرحله-دوم-غربالگری-مردم-قم-زمینه-کرونا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir