کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی اورژانس قم خبر داد؛

مرگ پدر و کودک در تصادف کامیون و خودروی سواری

خبرگزاری مهر , 14 ارديبهشت 1399 ساعت 15:09

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم از برخورد شدید کامیون با خودروی سواری خبر داد و گفت: در این حادثه پدر و کودک خردسال وی کشته شدند.


به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی از برخورد شدید کامیون با خودروی سواری در محور قدیم جاده اصفهان - قلعه چم خبر داد و گفت: این حادثه متأسفانه منجر به فوت دو نفر در محل شد که یک نفر از فوتی‌ها آقا و دیگری کودک خردسال بود.

وی ادامه داد: همچنین در این تصادف دو نفر که یک خانم و کودک خردسال دیگر بود مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم افزود: پس از اینکه آمبولانس زمینی اورژانس به محل حادثه رسید و محرز شد که کودک خردسال این حادثه علاوه بر آسیب‌های مختلف، از ناحیه دست هم دچار آسیب جدی شده است، جهت تسریع در امر انتقال وی، درخواست بالگرد شد که اورژانس هوایی نیز در کمترین زمان ممکن به محل اعزام و هر دو مجروح را به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد تصادفات جرحی و منجربه فوت در سطح شهر و جاده به نسبت ایام گذشته هستیم که این افزایش می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد لیکن آنچه جای تذکر و هشدار دارد این است که هموطنان و همشهریان عزیز نسبت به رعایت احتیاط وعدم تعجیل و رعایت سرعت مطمئن اقدام کنند.

فراهانی گفت: افزایش ناگهانی ترددها درمسیرهای شهری و جاده‌ای و بخش‌های استان از جمله دلایل افزایش تصادفات و آمارهای تلفات است که یکی از دلایل آن هم شکستن جوانب احتیاط توسط برخی همشهریان درخصوص توجه به هشدارهای در خانه ماندن است.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 88239

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88239/مرگ-پدر-کودک-تصادف-کامیون-خودروی-سواری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir