کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه روز شنبه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر , 18 ارديبهشت 1399 ساعت 20:42

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه به صورت متمرکز و هم‌زمان با سراسر کشور شنبه ۲۰ اردیبهشت مصادف با روز ولادت حضرت امام حسن(ع) در مقدس جمکران برگزار می شود.


به گزارش قم نیوز سرهنگ مهدی کبیری اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه به صورت متمرکز و هم‌زمان با سراسر کشور شنبه 20 اردیبهشت مصادف با روز ولادت حضرت امام حسن(ع) در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی گفت: شناسایی گروه ها و افراد نیازمند از کف جامعه انجام می شود، پایگاه های بسیج با همکاری مدیران محلات از ابتدای شیوع کرونا شناسایی خانه به خانه را آغاز کردند و لیست نیازمندان را تهیه کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخشی از افراد نیز مستضعف شدند که نیازمندان موقت هستند و شغل و کاسبی آن‌ها به هم خورده است، این افراد شناسایی شدند و بخشی از بسته های غذایی بین آن‌ها توزیع می شود.

سرهنگ کبیری عنوان کرد: هنوز این شناسایی‌ها ادامه دارد و جز اولویت های اصلی سپاه تکمیل بانک اطلاعاتی نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا است نهادهای مختلف مانند استانداری و ستاد بحران نیز لیست افراد نیازمند را به ما ارسال می کنند و بر اساس آن نیز بسته های غذایی توزیع می شود

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مرحله نخست رزمایش کمک های مومنانه ادامه داد: در مرحله نخست که در مصلی قدس برگزار شد 25 هزار بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد که 10 هزار بسته توسط سپاه و 15 هزار بسته نیز توسط خیرین و پایگاه های بسیج تأمین شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم خاطرنشان کرد: روز شنبه به صورت متمرکز با محوریت ناحیه امام رضا(ع) رزمایش کمک های مؤمنانه انجام می شود و همچنان در این ایام بسته های مواد غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 88390

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88390/مرحله-دوم-رزمایش-کمک-مؤمنانه-روز-شنبه-مسجد-مقدس-جمکران-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir