شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 88433
منبع : خبرگزاری تسنیم

بازگشایی مدارس استان قم منوط به تأیید ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است

قم نيوز : استاندار قم آماده‌سازی استان برای بازگشایی مدارس را مورد تأکید قرار داد و گفت: مبنای تصمیم‌گیری‌های استان مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.
بازگشایی مدارس استان قم منوط به تأیید ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است
بازگشایی مدارس استان قم منوط به تأیید ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان در سالن کرامت استانداری، ضمن بزرگداشت مقام شامخ معلم اظهار داشت: امیدواریم به‌زودی زود با ریشه‌کن شدن بیماری عالم‌گیر کرونا، تسلی‌بخش بازماندگان این بیماری در کشور و به‌ویژه استان قم باشیم.

استاندار قم با اشاره به نقش معلمان در عرصه‌های مختلف ابراز کرد: فرهنگیان و معلمان در این ایام، هم در بحث کرونا و هم در زمینه انتخابات حضور بسیار موثر و تعیین‌کننده‌ای داشتند که باید از این قشر زحمت‌کش تقدیر ویژه داشته باشیم.

وی با بیان نقش تأثیرگذار آموزش‌وپرورش در طرح بسیج ملی سلامت افزود: استان قم علیرغم اینکه طول مدت درگیری‌اش با بیماری کرونا بیش از سایر استان‌ها بوده اما حفظ سلامت مردم یک خط قرمز برای مسئولان استان تلقی می‌شده است.

سرمست تأکید کرد: انتظار این بوده که همه دستگاه‌های دولتی به آموزش‌وپرورش در زمینه آموزش مجازی کمک کنند، همه باید در خدمت آموزش‌وپرورش باشیم چراکه این ارگان نقش آموزش آینده‌سازان مملکت را به عهده دارد.

استاندار قم  با اشاره به امضای تفاهم‌نامه این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی در راستای واگذاری 170 هزار قطعه زمین برای مسکن معلمان گفت: کلیات طرح مسکن فرهنگیان استان را مورد تصویب قرارمی دهیم اما باید این طرح مراحل قانونی را طی کند.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان را مورد تأکید قرار داد و گفت:  کاهش آسیب‌های اجتماعی جزو اسناد مورد تأکید استان بوده و در این زمینه یکی از جوامع هدف مهم دانش آموزان و مدارس هستند که باید موردتوجه قرار گیرد.

سرمست آماده‌سازی استان برای بازگشایی مدارس را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای رفع نواقص برنامه شاد و آموزش مجازی باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه مبنای تصمیم‌گیری‌های استان مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است، خاطرنشان کرد: باید فضای مدارس را سالم‌سازی و ضدعفونی کنید که  والدین بدون دغدغه دانش آموزان خود را به مدارس بفرستند.

وی در پایان ابراز کرد: همچنین در این زمینه آگاهی بخشی و اقناع‌سازی دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها لازم است تا بتوانیم با کمترین دغدغه آماده بازگشایی مدارس شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmjdc.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما