سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 88709
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله عیسی قاسم:

راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی مقاومت و پرهیز از تفرقه است

قم نيوز : رهبر جنبش اسلامی بحرین گفت: مقاومت و پرهیز از تفرقه در سطح جهان اسلام، راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی است.
راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی مقاومت و پرهیز از تفرقه است
راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی مقاومت و پرهیز از تفرقه است
به گزارش قم نیوز آیت الله عیسی قاسم طی سخنانی در نشست کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، در تبیین مسئله فلسطین اظهار داشت: خدمت همه مقاومانی که در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی حرکت می‌کنند، عرض سلام دارم.

وی با اشاره به آیه «سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی» گفت: مسجدالاقصی و قدس همان فلسطین است که امنیت و مصونیت آن در گروه قدرت و ایمان و فداکاری امت اسلامی و برخورداری از غیرت دینی است.

رهبر جنبش اسلامی بحرین افزود: بنای قدرت رسیدن به وحدت و رها کردن تفرقه است و باید سطح بالایی از فداکاری و حرکت کردن در راه صحیح و پیروزی الهی را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت همه این کارها در وهله اول بر عهده سازمان‌های اسلامی و رهبران صالح است، گفت: آنها باید امت اسلامی را آزاد کرده و حاکمیت دولت‌های اسلامی را در برابر ظلم و استبداد تقویت کنند.

آیت الله عیسی قاسم تصریح کرد: باید همه نیروها جهت دهی شوند و همه سازمان‌های نتیجه بخش باید از همین جا حرکت خود را شروع کنند و همه اقدامات باید در راهی باشد که موجب رضایت خداوند باشد و لذا باید همت و شجاعت و صبر بیشتری در این راه داشته باشیم تا بتوانیم این مسیر الهی را طی کرده و به هدف خود برسیم.

رهبر جنبش اسلامی بحرین ادامه داد: در غیر این صورت با ضعف و عقب ماندگی در ایمان و تقوا به پیروزی نمی رسیم و اگر تفرقه باشد، قدرت محقق نمی‌شود و اگر از راه درست و خط درست منحرف شویم به هدف نمی رسیم و نباید کارهای متشتت انجام بدهیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات تفرقه برانگیز موجب رسیدن به نتیجه نمی‌شود، گفت: باید همه ما در راه مصلحت بالاتر از تعصبات و تفرقه‌های مذهبی بگذریم؛ این امت، امتی است که اسلام را شناخته و امتی که اسلام را بشناسد نباید شکست بخورد.

آیت الله عیسی قاسم همچنین بیان داشت: پیروزی، تقدیر امت اسلامی است و هر فرد مسلمانی می‌داند که ارزش‌های والای او چیست و چگونه از کرامت انسانی دفاع کند و باید بداند وقتی هدف اسلام محقق شود، هدف همه ملیت‌ها محقق می‌شود و همه انواع طغیان و ظلم و استبداد و آثار جاهلیت از بین می‌رود.

وی تأکید کرد: اگر مسلمان‌ها یکدیگر را رها کرده و با رژیم صهیونیستی آشتی کنند، به نتیجه نمی رسیم چرا که پیروزی مقاومت مشروط به همیاری همه مسلمانان و ادامه دادن راه جهاد است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb9zbw.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما