چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 88738
منبع : خبرگزاری فارس

کشف احتکار 100 میلیاردی خودروهای صفر کیلومتر در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل دپو 20 دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در قم خبر داد.
کشف احتکار 100 میلیاردی خودروهای صفر کیلومتر در قم
کشف احتکار 100 میلیاردی خودروهای صفر کیلومتر در قم
به گزارش قم نیوز سید محمود میرفیضی اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با تلاش مأموران کلانتری های 22 و 24 پردیسان یک گاراژ، محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

میرفیضی گفت: در نتیجه این بازرسی ها 20 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف شده است.

وی این خودروها را شامل یک دستگاه خودرو ساینا، یک دستگاه خودرو پژو 2008، 2 دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو تیبا، یک دستگاه خودرو زانتیا مشکی، یک دستگاه خودرو سراتو، یک دستگاه خودرو شاسی بلند زامیاد دو کابین و 12 دستگاه خودرو شاسی بلند دانست.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdj50j.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما