شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 88801
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان قم منصوب شد

قم نيوز : مراسم تودیع و معرفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم برگزار شد و گل‌فشان به‌عنوان رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور معرفی شد.
مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان قم منصوب شد
مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان قم منصوب شد
به گزارش قم نیوز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید هلال‌احمر استان صبح امروز با حضور استاندار قم، معاون هلال‌احمر کشور و مسئولان استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق این جمعیت در استان اظهار داشت: هر پست و مقامی، عنایتی از طرف خداوند در جهت خدمت خالصانه به مردم است و باید افرادی که توفیق خدمت دارند، قدردان این فرصت‌ها باشند.

حجت‌الاسلام سید مصطفی علامه مهری افزود: اساس کار جمعیت هلال‌احمر، خدمت خالصانه بدون هیچ چشم‌داشتی برای رفع آلام بشریت است و داوطلبان و نیروهای هلال‌احمر در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، روحی و روانی در حوادث حضوری فعال و خالصانه دارند.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی هلال‌احمر، خدمت به بشریت است و هر کس در هر پست و مقامی در این عرصه بیشتر در جهت خدمت، گام بردارد، به مردم نزدیک‌تر و نزد خدای متعال از جایگاه رفیع‌تری برخوردار است.

علامه مهری بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند در تعیین مدیرعامل هلال‌احمر، این است که نیرویی توانمند و مخلص از بدنه جمعیت انتخاب‌شده است و با کار و تلاش در این مسیر به‌خوبی آشناست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم تصریح کرد: تلاش‌های مدیرعامل سابق هلال‌احمر قم با بیش از 20 سال تلاش ارزشمند به ثمر نشاند و با ده سال سابقه معاونت و سال‌ها مدیریت، فردی با تجربه، صبور، متین، مهربان و محبوب است و امیدواریم در مسئولیت جدید نیز همین مسیر را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر با توجه به رسالتی که بر عهده دارد، در بسیاری از صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی پیشگام بوده و حرفی برای گفتن دارد، اضافه کرد: لطف رهبر معظم انقلاب نیز شامل حال این نهاد شده است و امیدواریم بتوانیم این تلاش‌ها را در جهت توسعه خدمات ارتقاء دهیم.

علامه مهری افزود: بسیاری از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر به دلیل شیوع بیماری کرونا، ناتمام مانده و از مدیریت جدید انتظار داریم از رسالت سنگین خود در تکمیل این برنامه‌ها، عقب‌نشینی نکند و با روحیه خدمت‌رسانی این مسئولیت جدید را به‌عنوان امانتی بزرگ به سرمنزل مقصود برساند.

در ادامه محمدرضا بهرامی مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر قم نیز در این جلسه گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانی که در اختیار داریم جوانان با انگیزه را در خدمت اهداف به کار بگیریم و در تحقق منویات رهبری به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب سهیم باشیم.

وی تصریح کرد: گل‌فشان مدیری شایسته و مردم‌دار، تلاشگر و فرهنگی است و ما در مسئولیت جدید در جمعیت هلال‌احمر کشور، آرزوی موفقیت داریم، همچنان که در بسیاری از حوادث با مدیریت جهادی و تجربه‌های گران‌قدر حضوری فعال داشته و امیدواریم بتوانیم از این تجربیات به بهترین نحو استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezv8v.jh8v7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما