سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 88852
منبع : خبرگزاری مهر

وقوع سه تصادف در قم با دو کشته و ۹ مصدوم

قم نيوز : سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم از وقوع سه تصادف در قم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این حوادث دو نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند.
وقوع سه تصادف در قم با دو کشته و ۹ مصدوم
وقوع سه تصادف در قم با دو کشته و ۹ مصدوم
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی از فوت دو نفر در تصادفات امروز ظهر قم خبر داد و گفت: در تصادف بلوار غدیر روبروی بوستان علوی در ساعت ۱۳:۲۲ برخورد پژو ۲۰۶ با عابران منجر به فوت فردی حدوداً ۵۰ ساله و مصدومیت شدید نفر دوم (حدوداً ۳۵ ساله) شد.

وی با بیان اینکه شواهد اولیه حکایت از آن دارد که عابران پیاده از کارگران شهرداری بوده‌اند، افزود: دراین حادثه راننده خودرو سواری نیز دچار آسیب شد که هر دو مصدوم پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون اورژانس قم در ادامه گفت: در حادثه دیگری امروز سه‌شنبه ساعت ۱۴:۰۲ و در اتوبان تهران به قم روبروی بهشت معصومه تصادف دو خودروی پراید متأسفانه منجر به فوت مردی حدوداً ۴۰ ساله و مجروحیت شدید دو نفر دیگر شد که هر دو مصدوم نیز پس از دریافت اقدامات درمانی توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی همچنین اعلام کرد که از جمله حوادث ترافیکی شاخص روز گذشته واژگونی خودروی پراید در محور قم - سلفچگان بود که باعث آسیب ۵ نفر شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه علاوه بر آمبولانس زمینی بالگرد اورژانس (اورژانس هوایی) نیز به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر میزان حجم و تردد برون شهری خودروها افزایش یافته و به همان نسبت افزایشی در تعداد تصادفات را شاهد هستیم که رعایت احتیاط و توجه به رعایت سرعت مطمئنه وتوجه به قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از پیش به رانندگان توصیه می‌شود.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در پایان گفت: در صورت بروز و مشاهده حادثه ترافیکی اول دقت شود که تصادف دارای مجروح هست یا خیر و در صورت داشتن مجروح اولین و مهم‌ترین اقدام تماس با ۱۱۵ و دادن آدرس دقیق و صحیح و در صورت امکان اعلام تعداد مجروحین به کارشناس واحد ۱۱۵ است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauana.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما