کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخذ تعهد از دستفروشان روزبازارها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی

خبرگزاری فارس , 12 خرداد 1399 ساعت 10:00

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از اخذ تعهد از دستفروشان روزبازارها برای بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.


به گزارش قم نیوز احمدرضا شفیعی با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌هایی که طی ماه‌های اخیر برای فعالیت مشاغل مختلف ایجاد شده است، اظهار کرد: در خصوص مشاغل شهری تمام مدیریت شهری عزم خود را به کار گرفت تا با مدیریت و ایجاد محدودیت ضمن رعایت پروتکل‌ها هم خدمات لازم به مردم ارائه شود هم سلامت آنها حفظ شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه با بازگشایی برخی مشاغل پیگیری در خصوص بازگشایی روزبازارها را مد نظر قرار داد و گفت: تصمیم بر این شده که چهار روزبازار شهر با رعایت پروتکل‌ها و ایجاد برخی محدودیت‌ها بازگشایی شوند.

شفیعی با اشاره به اخذ تعهد از دستفروشان روزبازارها جهت اجرای قوانین و دستورالعملهای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی، بیان کرد: با نظارت کامل بر رعایت این تعهدات چهار روز بازار شهر بازگشایی خواهند شد.

وی اشاره به ضرورت توجه به وضعیت مالی و معیشت دست‌فروشان، گفت: روزبازارها عمدتا توسط افرادی اداره می‌شود که از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند و در این شرایط به شدت با مشکل مواجه شده‌اند که لازم است بستر اشتغال آنها فراهم شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به عدم جمع‌آوری بازار روز امروز در شهرک قائم(عج) و اخذ تعهد برای برپایی مجدد بازار روز در چهارچوب دستورالعمل بهداشتی، اظهار کرد: در همین راستا جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ۴ روز بازار به شرح دوشنبه بازار واقع در بلوار جمهوری، سه شنبه بازار واقع در پردیسان، چهارشنبه بازار واقع در مجاورت بوستان جوان و همچنین جمعه بازار ظهور واقع در مجاورت مسجد مقدس جمکران و به تعداد ۳۰۰ نفر، فعالیت خود را از سر می گیرند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 88988

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88988/اخذ-تعهد-دستفروشان-روزبازارها-رعایت-پروتکل-های-بهداشتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir