کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسته‌های معیشتی بسیج اصناف بین هزار واحد صنفی توزیع شد

خبرگزاری تسنیم , 12 خرداد 1399 ساعت 11:35

مسئول بسیج اصناف استان قم با بیان اینکه این سازمان بسته های حمایتی و معیشتی میان هزار واحد صنفی آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرده است، گفت: اصناف مؤمن، انقلابی و ولایی استان مقدس قم در زمینه مقابله با کرونا با روحیه بسیجی خود خوش درخشیدند.


به گزارش قم نیوز سرهنگ عباس روحی اظهار داشت: با عنایت خداوند منان و در این برهه از زمان و در‌ این آزمون سخت جهانی، اصناف مؤمن، انقلابی و ولایی استان مقدس قم بار دیگر با روحیه بسیجی خود  خوش درخشیدند.

وی افزود: اصناف استان قم در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری و برای رفع احتیاجات محرومان و نیازمندان و هم صنفیان خود، علی رغم ایجاد مشکلات عدیده به جهت کسب و کار و معیشت ولی در حد توان وارد میدان شدند و علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی با تعطیلی واحدهای صنفی خود و رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی در حد توان جهت مقابله و شکست کرونا همکاری و تلاش وافر داشته و انشالله تا پایان بحران کرونا ادامه دارد.

مسئول بسیج اصناف استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: به همت مردم متدین و اصناف مومن و انقلابی در طی 3 ماه اخیر صحنه‌های بی‌نظیری از همدلی، ایثار و جهاد را در استان قم شاهد بودیم که این جانفشانی‌ها وخدمات‌رسانی‌هایِ بی‌بدیل، از تعالیم مکتب انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.

سرهنگ روحی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزیِ اصناف انقلابی قم و بسیجیان عزیز در زمینه های گوناگون از جمله تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ، ضدعفونی معابر ، واحدهای صنفی و خودروها ، تامین اقلام جهت بسته های معیشتی و.... ادامه راه شهیدانی است که برای پیشرفت و عزت کشور از جان خود گذشتند و میدان‌های شوق انگیز و تعالی‌بخش جهاد و از خودگذشتگی را برای ما به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف بسته های حمایتی و معیشتی میان هزار واحد صنفی آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است، عنوان کرد: اقدامات فراگیر و بهنگام اصناف ، تأثیر مهمی در کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه داشت که به طور قطع، همه تلاش‌ها و ممارست‌ها نزد خداوند متعال، مأجور خواهد بود و اینجانب به نوبه خود، از تمامی مجاهدت‌های خالصانه شما، تشکر و قدردانی می کنیم.

مسئول بسیج اصناف استان قم خاطرنشان کرد: آنچه که امروز باید مورد توجه همه ما قرار گیرد، اثرات و تبعات اجتماعی و اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری است که تا مدت‌ها گریبان گیر مردم، بویژه واحدهای صنفی خواهد بود، از این رو انتظار می رود با تدابیر و مساعدت های موثر مسولین ذیربط انشالله شاهد برطرف شدن مشکلات بوجود آمده برای صنوف و فعالان اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 88993

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/88993/بسته-های-معیشتی-بسیج-اصناف-بین-هزار-واحد-صنفی-توزیع

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir