کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای ۶۵۰۰ متر خط‌کشی خط ویژه در منطقه هفت

خبرگزاری فارس , 13 خرداد 1399 ساعت 10:45

مدیر منطقه هفت قم از اجرای 6500 متر خط‌کشی خط ویژه در منطقه خبر داد و گفت: خط‌کشی در خیابان ۱۹ دی به صورت منقطع و به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر انجام شد تا تسهیل در عبور و مرور شهروندان صورت گیرد.


به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی ممتد در معابر مختلف منطقه هفت، اظهار کرد: این پروژه در راستای خط‌کشی مسیر خط ویژه به طول ۶ هزار و ۵۰۰ متر در خیابان‌های ۱۹ دی، شهدا، میدان بزرگ امام خمینی(ره) و خیابان معلم انجام شد.

مدیر منطقه هفت قم بیان کرد: البته خط‌کشی در خیابان ۱۹ دی به صورت منقطع و به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر انجام شد تا تسهیل در عبور و مرور شهروندان صورت گیرد.

متین‌فر همچنین از اجرای خط‌کشی عابر پیاده در خیابان‌های عماریاسر و امیرکبیر به تعداد ۳۲۰ خط خبر داد و افزود: نصب ۴۲ مورد تابلو و علائم ترافیکی در بلوار شهید سلیمانی از دیگر اقدامات ترافیکی انجام شده در این منطقه است.

وی با اشاره به بکارگیری ۱۲۵ مورد موانع ترافیکی در مراسمات و مواقع بحران در این منطقه، اظهار کرد: ساخت و نصب داربست فلزی در بلوار شهید سلیمانی به طول ۱۵ متر و نصب ۳ سامانه ویلچررو در خیابان‌های عماریاسر و جنب مسجد امام حسن عسکری(ع) نیز در این منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 89018

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89018/اجرای-۶۵۰۰-متر-خط-کشی-خط-ویژه-منطقه-هفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir