دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 89137
منبع : خبرگزاری فارس

کار هیأت فوتبال قم به شکایت رسید

قم نيوز : مسؤول جدید هیأت فوتبال استان قم گفت: بابت در اختیار قرار ندادن دفتر و اموال این هیأت از مسوولان سابق هیأت فوتبال و آنهایی که ارتباط با این موضوع دارند، شکایت می‌کنیم.
کار هیأت فوتبال قم به شکایت رسید
کار هیأت فوتبال قم به شکایت رسید
به گزارش قم نیوز بیش از 10 روز از صدور ابلاغ قدرت‌الله باقری توسط فدراسیون فوتبال برای مسوولیت سرپرستی هیأت فوتبال استان قم می‌گذرد اما با توجه به حواشی اتفاق افتاده پیرامون برگزاری مجمع فوق‌العاده این هیأت ورزشی، همچنان هیأت فوتبال قم در تعطیلی به سر می‌برد.

در واقع می‌توان گفت بعد از پایان ماجرای کرونا، تنها هیأت ورزشی که همچنان تعطیل است و هیچ‌گونه فعالیتی در آن انجام نمی‌شود، هیأت فوتبال استان قم است، هیاتی که ساختمان آن در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم به نام شهید جعفر حیدریان قرار گرفته ولی در روزهای اخیر هیچ کس به آن تردد ندارد.

در واقع بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده 28 اردیبهشت ماه هیأت فوتبال قم که منجر به برکناری کریم بهرامی از مسوولیت ریاست این هیأت و سپس صدور ابلاغ سرپرستی قدرت‌الله باقری برای اداره این هیأت ورزشی شد، اختلاف‌ نظرها راجع به این موضوع برقرار است و هنوز ساختمان و اموال هیأت فوتبال به سرپرست جدید تحویل نشده است.

این موضوع منجر به تعطیلی تمام فعالیت‌های پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در قم شده است، اتفاقی که البته در قم با واکنش‌های مختلفی مواجه شده و مهمترین سوژه این موضوع قدرت‌الله باقری سرپرست هیأت فوتبال استان قم است که مرتب مورد سئوال علاقمندان به فوتبال قرار می‌گیرد.

سرانجام سکوت مسوول جدید هیأت فوتبال استان قم شکسته شد و باقری راجع به عدم تحویل ساختمان هیأت فوتبال و همچنین در اختیار قرار ندادن اسناد و مدارک این هیات، تصریح کرد: وسایل ما تصرف عدوانی شده، وسایل مال ما است و باید به ما بدهند، اگر دفتر هیأت را ندهند شکایت می‌کنیم.

سرپرست هیأت فوتبال استان قم افزود: ما از مسوولان هیأت قبلی که آمدند و در را بسته‌اند و آنهایی که ارتباط با این موضوع دارند، شکایت می‌کنیم، اگر وسایل را ندهند شخصا دفتری در قم اجاره می‌کنم و کارهای هیأت را آنجا انجام می‌دهیم، ولی این شرمندگی می‌ماند برای یکسری که نمی‌خواهند ورزش قم رشد پیدا کند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdchqzn6.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما