کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهش تولید در گرو رعایت ملاحظات زیست محیطی است

خبرگزاری فارس , 19 خرداد 1399 ساعت 18:27

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: دستیابی به جهش تولید و توسعه پایدار در گرو رعایت ضوابط و ملاحظات زیست محیطی در واحدهای صنعتی و خدماتی است.


به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی مشکینی در بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی در شهرک شکوهیه قم به مناسبت هفته محیط زیست در سخنانی اظهار کرد: بدون تردید دستیابی به جهش تولید و توسعه پایدار در گرو رعایت ضوابط و ملاحظات زیست محیطی در واحدهای صنعتی و خدماتی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه توجه و آگاهی نسبت به مسائل زیست محیطی در جامعه بسیار بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: باید بر اساس ضوابط و قوانین زیست محیطی، با قاطعیت در برابر افراد معدودی که به دنبال منافع و سودهای مقطعی و کوتاه مدت هستند، ایستادگی کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت قدردانی از فعالان صنعتی که نسبت مسائل زیست محیطی مسؤولیت پذیر و دغدغه مند هستند تأکید کرد و گفت: باید در استان قم به دنبال توسعه صنایع و کسب و کارهای سبز و محصولات منطبق با اصول محیط زیستی باشیم.

وی با بیان اینکه برای کنترل و کاهش آلودگی های زیست محیطی در واحدهای صنعتی، نوسازی خطوط تولید و بهره مندی از تجهیزات مدرن بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر اصول و ضوابط زیست محیطی در واحدهای صنعتی، بتوانیم از محیط زیست و سلامت عمومی جامعه به خوبی پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89165

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89165/جهش-تولید-گرو-رعایت-ملاحظات-زیست-محیطی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir