سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 89172
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز فعالیت هیأت فوتبال جدید قم در دفتر اجاره‌ای / تداوم مخالفت با تصمیم مجمع

قم نيوز : هیأت فوتبال جدید قم پس از عدم همکاری برای در اختیار گرفتن ساختمان رسمی این هیأت ورزشی، فعالیت خود را در دفتر اجاره‌ای آغاز کرد.
آغاز فعالیت هیأت فوتبال جدید قم در دفتر اجاره‌ای / تداوم مخالفت با تصمیم مجمع
آغاز فعالیت هیأت فوتبال جدید قم در دفتر اجاره‌ای / تداوم مخالفت با تصمیم مجمع
به گزارش قم نیوز پس از عدم تمایل اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پذیرش مصوبات مجمع فوق‌العاده روز 28 اردیبهشت ماه هیأت فوتبال استان قم و همچنین عدم معرفی سرپرست هیأت فوتبال در محدوده زمانی که این اداره کل تصمیم‌گیرنده بود، سرانجام این فدراسیون فوتبال دست به کار شد و قدرت‌الله باقری را به عنوان سرپرست این هیأت ورزشی معرفی و منصوب کرد.

قدرت‌الله باقری که سابقه مدیر کلی تربیت‌بدنی قم در دهه 1380، مربیگری تیم‌های ملی و ریاست چند هیأت ورزشی را در کارنامه دارد و کارشناس خبره ورزش محسوب می‌شود، در روزهای گذشته تلاش زیادی انجام داد تا با تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان قم فعالیت خود به عنوان سرپرست جدید هیأت فوتبال قم را آغاز کند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

ظاهرا اداره کل ورزش و جوانان استان قم که در مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال هیچ نماینده‌ای نداشت، همچنان منتظر پایان مناقشه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال است تا وضعیت هیأت فوتبال قم مشخص شود، در حالی که این روزها ساختمان هیأت فوتبال قم تعطیل است و نه تنها هیچگونه فعالیتی در آن صورت نمی‌گیرد بلکه هیچ کس اجازه رفت و آمد به این هیأت را ندارد.

این در حالی است که طبق اساسنامه جدید فدارسیون فوتبال نه وزیر و نه معاون وزیر ورزش و جوانان حق رای در مجمع فدراسیون را ندارند و آنها فقط به صورت مهمان می‌توانند در مجمع حضور یابند، بنابراین باید منتظر ماند و دید با گذر زمان چه تصمیمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای پایان بلاتکلیفی هیأت فوتبال قم گرفته می‌شود.

انتشار تصویری از قدرت‌الله باقری و مهدی بهشتیان دبیر جدید هیأت فوتبال قم در حال پیگیری امور این هیات خارج از ساختمان هیات فوتبال نشان داد که همچنان فوتبال قم بلاتکلیف است و باقری در پاسخ به اینکه چگونه برنامه‌های هیأت را پیگیری می‌کند، گفت: در روزهای گذشته به دلیل نداشتن مکان از ظرفیت فضای مجازی برای هماهنگی امور استفاده می‌کردیم.

وی یاد آور شد: متاسفانه تمام اسناد و اموال اختصاصی هیأت فوتبال در ساختمان این هیأت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان است و هیچ‌گونه دسترسی به آن نداریم، به دلیل اینکه نمی‌توانیم زمان را بیش از این از دست بدهیم، فعلا ملکی را اجاره کرده‌ایم و فعالیت خود را رسما آغاز کرده‌ایم.

مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه جاری در حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال رای به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیأت ورزشی داد، مجمعی که در آن کریم بهرامی با رای اکثریت اعضا یعنی تعداد ۱۰ رای مخالف از 14 رای مجمع از مسوولیت خود برکنار شد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcgxq97.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما