کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم از حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت نکنند

خبرگزاری تسنیم , 20 خرداد 1399 ساعت 12:35

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ویروس کرونا همچنان یک بیماری خطرناک است و مردم نباید از توجه و حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت کرده و باید از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.


به گزارش قم نیوز محمد رضا قدیر با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در قم اظهار داشت: افراد بستری در بیمارستان‌ها را افراد مسن و یا دارای بیماری زمینه‌ای تشکیل می دهند.

وی افزود: ویروس کرونا همچنان یک بیماری خطرناک است و مردم نباید از توجه و حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت کرده و باید از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: به جریان درآمدن چرخه اقتصادی به همراه چرخه سلامت مانع شیوع دوباره ویروس کرونا می شود و این روش در بسیاری از کشورها مانند انگلستان نیز در حال اجرا بوده و مانع شیوع دوباره ویروس کرونا در جامعه شده است.

قدیر نحوه بازگشت به شرایط عادی و حذف محدودیت‌های اجتماعی در ایران را موردتوجه قرارداد و خاطر نشان کرد: مدلی که در ایران برای راه‌اندازی بازارهای اقتصادی به‌صورت پله کانی به همراه پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد در دنیا بی‌نظیر شناخته‌شده است.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 89179

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89179/مردم-حساسیت-خود-رعایت-مسائل-بهداشتی-غفلت-نکنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir