سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 89183
منبع : خبرگزاری مهر
در روز های پایانی هفته؛

دمای هوای قم افزایش می‌یابد

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم با اشاره به افزایش دمای هوای قم در روزهای پایانی هفته، گفت: حداقل دمای هوای قم در روز جمعه ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۰ درجه است.
دمای هوای قم افزایش می‌یابد
دمای هوای قم افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم طی امروز صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک است.

وی گفت: آسمان استان قم در روز چهارشنبه صاف در اوایل شب همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای این استان در روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید و غبار آلود و در روز جمعه صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش دمای هوای قم در روزهای پایانی هفته، افزود: حداقل دمای هوای امروز قم ۲۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۷ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه ۲۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۸ درجه، حداقل دمای هوای قم در پنجشنبه ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۹ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز جمعه ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۴۰ درجه است.

ترابیان تصریح کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت، چهارشنبه بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت، پنجشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت و جمعه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipzav.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما