کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال قم در گرو مجوز ستاد مقابله با کرونا

خبرگزاری فارس , 20 خرداد 1399 ساعت 18:08

هیأت فوتبال استان قم فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال قم در اوقات فراغت امسال را مشروط به اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا دانست.


به گزارش قم نیوز بعد از اطلاعیه شماره 16 ستاد مقابله با کرونا در ورزش که دست بسیاری از هیات‌ها و رشته‌های ورزشی را برای از سر گرفتن مجدد فعالیت‌های تمرینی و رقابت و همچنین بازگشایی اماکن دولتی و خصوصی باز گذاشته، زمین‌های چمن و سالن‌های چند منظوره ورزشی نیز رو به برگزاری و تشکیل کلاس‌های آموزشی آورده‌اند.

یکی از موضوعات مهم در ورزش نزدیک شدن به فصل تابستان و فرارسیدن اوقات فراغت دانش‌آموزان است و در این ایام مدارس رشته‌های مختلف ورزشی بازار شلوغ و پرکاری دارند، موضوعی که اکنون دغدغه‌های یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب‌ترین هیات‌های ورزشی یعنی هیأت فوتبال قم است.

سرپرست هیأت فوتبال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به تمامی  مدیران عامل باشگاه‌ها، مدیران و مربیان مدارس فوتبال و فوتسال قم گفته‌ایم با توجه به شرایط خاص کشور بر اثر شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامتی کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و کلّ جامعه، تبلیغات و برگزاری کلاس‌های مدرسه فوتبال و فوتسال بدون مجوز ستاد مقابله با کرونای استان قم ممکن است خطرات زیادی را به جامعه استان قم تحمیل کند.

قدرت‌الله باقری افزود: بنابراین از مسوولان عزیز باشگاه‌ها و مدارس فوتبال و فوتسال درخواست می‌شود با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم به عنوان متولی ورزش استان و همچنین ستاد مقابله با کرونا همکاری و هماهنگی کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این ستاد کرونا، علاوه بر پیگیری اطلاعیه‌های ستاد نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه به دلایل مختلف در حال حاضر امکان استقرار هیأت جدید فوتبال در ساختمان اختصاصی آن در مجموعه ورزشی شهید حیدریان وجود ندارد، ما از نظر قانونی و اخلاقی احساس مسوولیت کردیم و موضوع را پیگیری می‌کنیم تا از این موضوع مردم عزیز و ورزش دوست قم به ویژه علاقمندان پرتعداد فوتبال متضرر نشوند.

سرپرست هیأت فوتبال استان قم تاکید کرد: به استحضار اهالی ورزش قم به ویژه طرفداران رشته‌های جذاب فوتبال و فوتسال می‌رسانم که هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان در جریان ضرر و زیان‌های مالی شما و همچنین اشتیاق فراوان نوآموزان ناشی از عدم برگزاری کلاس‌ها و مدارس فوتبال قرار دارد، با این حال سلامتی مهمترین اصل پرداختن به ورزش است و ان‌شاءالله  با اخذ تصمیمات و مجوزهای لازم هم در مساعدت و کمک مالی به شما و مهمتر از همه سلامتی جامعه تمهیداتی اندیشه شود.

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 89191

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89191/فعالیت-مدارس-فوتبال-فوتسال-قم-گرو-مجوز-ستاد-مقابله-کرونا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir