سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : 89196
منبع : خبرگزاری فارس

انتخاب شعار «فداها ابوها» ویژه دهه کرامت

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به محورهای محتوای مشترک میان آستان‌های فاطمی و رضوی در خصوص دهه کارمت گفت: با توجه به شرایط و اقتضای زمانی در کشور، شعار مشترک بین دو آستان با عنوان «فداها ابوها» در نظر گرفته شده است.
انتخاب شعار «فداها ابوها» ویژه دهه کرامت
انتخاب شعار «فداها ابوها» ویژه دهه کرامت
به گزارش قم نیوز در آستانه آغاز دهه کرامت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی و قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

احمدی در مورد اهمیت برگزاری این نشست اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با آستان قدس رضوی انجام گرفته تا بتوانیم مراسم‌های مشترکی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: شعارهای مشترکی میان حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حرم امام رضا علیه‌السلام برای دهه کرامت در نظر گرفته شده که طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: محورهای محتوایی مشترک میان آستان‌های فاطمی و رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در چندین محور به نتیجه رسیده‌ایم که شاخص‌ترین آن با توجه به شرایط و اقتضای زمانی در کشور، شعار مشترک بین دو آستان با عنوان «فداها ابوها» است.

احمدی یادآور شد: این جمله مشترک برگرفته از خطاب قرار دادن حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها توسط پیامبر گرامی اسلام و همچنین حضرت معصومه سلام‌الله علیها توسط امام موسی کاظم علیه‌السلام است و به همین مناسبت هشتگ «#فدای_دخترم» در برنامه‌های دهه کرامت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این نشست و برنامه‌های رسانه‌ای و هماهنگی میان دو آستان مقدس برای اجرای برنامه‌ها دنبال شده است، ابراز کرد: قرار شد صداهای واحد از آستان‌های مقدس ویژه دهه کرامت پخش شود و با شروع دهه کرامت، با یک نگاه، یک صدا و یک تفکر برنامه‌های رسانه‌ای تولید و در اختیار عموم ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) قرار گیرد.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) عنوان کرد: در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، در یک زمان مشخص و به صورت هم‌زمان، سلام به حضرت از طریق آستان‌های مقدس و مساجد پخش می‌شود و عرض ارادت به ایشان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccesq4.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما