چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 89232
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله سعیدی: شهدا با خون خود دلسوزانه جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند

قم نيوز : تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: شهدا با خون خود جهاد و ایثار جانشان و بر جای گذاشتن وصیت دلسوزانه جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند.
آیت الله سعیدی: شهدا با خون خود دلسوزانه جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند
آیت الله سعیدی: شهدا با خون خود دلسوزانه جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان که در سالن محراب حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار داشت: شهدای ما از ویژگی های ارزشمندی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا افزود: شهدا با خون خود جهاد و ایثار جانشان و بر جای گذاشتن وصیت دلسوزانه جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س)بیان کرد: خرداد مملو از خاطرات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که شکل گیری قیام 15 خرداد و عملیات آزاد سازی خرمشهر روز سوم خرداد است.

نماینده ولی فقیه در قم با تقدیر از فعالیت مدافعان سلامت و خیرین در ایام شیوع ویروس کرونا در استان قم عنوان کرد: مدافعان سلامت و خیرین در این ایام خوش درخشیدند و با ایثار از جان خود گذشتند و برخی نیز در این راه به مقام شهادت نایل آمدند.

امام جمعه قم با اشاره به سالگرد آیت الله سید محمد رضا سعیدی  نخستین مجاهد شهید نهضت امام راحل گفت: وصیت نامه کوتاه شهید آیت الله سعیدی وصیت نامه ای سیاسی، عاطفی، اخلاقی است و در نشر معارف اهل بیت (ع) قدمی جدی برداشته است.

فرزند شهید آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: این شهید مجاهد در وصیت نامه اش تاکید می کند هرکس می خواهد زحمت فاتحه برای من داشته باشد بجای آن یک مساله شرعی را یاد بگیرد و به آن عمل کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxx0j.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما