شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 89299
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: مراجع و علمای قم ‌نگران اقتصاد و ‌حجاب و عفاف هستند / مراقب نفوذی‌ها باشیم

قم نيوز : امام جمعه قم با بیان اینکه نفوذی ها وحدت جامعه را از بین برده و سبب لطمه به اعتماد جامعه می شوند، گفت: افراد نفوذی تلاش می کنند جامعه را از هم بپاشند و اهداف شوم خود را دنبال می کنند.
آیت‌الله سعیدی: مراجع و علمای قم ‌نگران اقتصاد و ‌حجاب و عفاف هستند / مراقب نفوذی‌ها باشیم
آیت‌الله سعیدی: مراجع و علمای قم ‌نگران اقتصاد و ‌حجاب و عفاف هستند / مراقب نفوذی‌ها باشیم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در سخنان آدینه‌ای که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: هرکسی که در مسیر غیر از خدا فکر و حرکت کند و سبب اذیت شود و همچنین انحراف و فساد به دنبال داشته باشد "نفوذی" است.

وی افزود: نفوذی‌ها از طریق و روشی استفاده و عمل می‌کنند که گاهی مستقیم و گاهی نیز غیر مستقیم و با واسطه است و گاهی در کار سختی و نرمی دارند، یکی از نفوذی های پرآوازه شیطان است که رسول خدا در باب روش او می فرماید شیطان همانند گردش خون در بدن انسان نفوذ کرده و جریان دارد.

امام جمعه قم ادامه داد: افرادی که به مقابله با اهل بیت(ع) پرداختند انسان های کافری نبودند بلکه از راه اصلی منحرف شدند، نسبت به نفوذی ها باید نگاه جامعی داشته باشیم.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: باید مراقب بود و با نگاه جامع نسبت به خود و اطرافیان توجه داشت چون نفوذی ها هنگامی که وارد شوند آسیب های زیادی همراه خود دارند و ممکن است که یک شخص نفوذی در خانه فرزند و همسر انسان باشد و سبب آسیب های جدی شود.

کسانی که به بیت المال دست درازی می کنند نفوذی هستند

نماینده ولی فقیه در قم عنوان کرد: کسانی که با دست‌اندازی به بیت‌المال و اموال عمومی دست به رشوه و مال‌اندوزی می‌زنند و برای مال دنیا حیثیت خود، جامعه، نظام و مکتب را زیر سوال می برند نفوذی هایی هستند که شیطان آنها را رهبری می کند و گاهی اوقات این افراد به اندازه ای زشت عمل می کنند که بستگان آنها آرزوی مرگ آنها را می کنند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه باید همواره مراقب نفوذی‌ها باشیم، تصریح کرد: باید مراقب این افراد باشیم تا در جامعه، خانواده، شهر و محل کار شناسایی شوند، ابتدا انسان باید مراقب خود باشد چون اصل نفوذ در انسان است و هوای نفس سبب وسوسه می‌شود و شیطان همچون گردش خون در انسان عمل می‌کند.

وحدت و همدلی جامعه مورد تاکید دین  اسلام است

وی ادامه داد: افراد مومن در روز قیامت آرامش و آسایش دارند، خداوند بین جامعه اسلامی اخوتی براساس ایمان ایجاد کرده است که این وحدت و یکپارچگی براساس اصول است و مقطع و تاکتیک نیست، اسلام در زمینه وحدت دستوراتی داده ‌و برای رسیدن به این وحدت راه هایی را معرفی کرده و هر حرکتی که این وحدت را از بین ببرد از نظر اسلام محکوم است.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه نفوذی‌ها وحدت جامعه را از بین برده و سبب لطمه به اعتماد جامعه می‌شوند، گفت: افراد نفوذی تلاش می‌کنند جامعه را از هم بپاشند و اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند، خداوند تاکید کرده ‌که باید مراقب این نفوذی‌ها باشیم و در آخرت برای آنها مجازاتی در نظر گرفته است.

امام جمعه قم بیان کرد: افراد نفوذی در بخش‌های مختلف جامعه دست به تخریب می‌زنند، آمران به معروف و ناهیان از منکر و مردم مومن و مراجع و علما نگران اقتصاد و مشکلات کشور و حجاب و عفاف هستند، برخی افراد با سودهای کلان افراد را جذب کرده و این افراد به وحدت جامعه صدمه وارد می‌کنند.

جامعه قدردان زحمات نیروهای جهادی و پرستاران خط مقدم مقابله با کرونا است

تولیت حرم حضرت معصومه(س) افزود: طلاب، نیروهای جهادی، بسیج و پرستاران و افرادی که برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند خدمات بی‌نظیری ارئه می‌دهند، افرادی که پول‌های کلان به جیب می‌زنند و به خارج کشور فرار می‌کنند فاسد هستند، باید مراقب باشیم این افراد طمع نکرده و به آنها فرصت ندهیم.

نماینده ولی فقیه در قم خاطرنشان کرد: مسئولین نظام باید مراقب اطرافیان باشند و همچنین مراقب بیوت باشیم چون برخی افراد از داخل ضربه می‌زنند، به آیات الهی توجه داشته باشیم و در برابر نفوذی‌ها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyx97.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما