دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 89370
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه بیش از ۱۸ هزار خدمت در مراکز منتخب ۹ گانه مرکز بهداشت قم

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از ارائه بیش از 18 هزار خدمت در مراکز 9 گانه منتخب مرکز بهداشت قم به شهروندان خبر داد.
ارائه بیش از ۱۸ هزار خدمت در مراکز منتخب ۹ گانه مرکز بهداشت قم
ارائه بیش از ۱۸ هزار خدمت در مراکز منتخب ۹ گانه مرکز بهداشت قم
به گزارش قم نیوز سیامک محبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مرکز بهداشت قم به منظور خدمات رسانی به همشهریان و جلوگیری از حضور مردم در مراکز درمانی و کاهش بار فعالیت‌های بیمارستان‌ها، ۹مرکز خدمات جامع سلامت را برای همشهریان در نظر گرفته که ماه‌هاست که در حال فعالیت هستند.

وی گفت: تاکنون این مراکز توانسته اند ۱۸ هزار و ۶۰۲ خدمت را به همشهریان به صورت ۱۶ ساعت فعالیت در شبانه روز ارائه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اسامی این مراکز اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت جندقیان واقع در خیابان آذر، مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن عسگری (ع) واقع در شهرک امام حسن عسگری، مرکز خدمات جامع سلامت عبداللهی واقع در منطقه نیروگاه، مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید کریمی و مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا واقع در پردیسان در حال حاضر به صورت ویژه به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

وی مرکز خدمات جامع سلامت پنبه چی واقع در خیابان امام خمینی، مرکز خدمات جامع سلامت شهدا واقع در خیابن انقلاب بعد از سه راه سجادیه، مرکز خدمات جامع سلامت فرقانی واقع در انتهای شیخ آباد و مرکز خدمات جامع سلامت خوراکیان واقع در بلوار ۱۵ خرداد را از دیگر مراکزی دانست که به صورت ویژه در خدمت شهروندان قمی هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgzw97.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما