کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌های حرم بانوی کرامت در هفته اول تیرماه اعلام شد

خبرگزاری مهر , 1 تير 1399 ساعت 23:56

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر بانوی کرامت تا ۶ تیرماه را اعلام کرد و گفت: قبل از اذان ظهر در این مکان سخنرانی برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محسن آمره برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر بانوی کرامت تا ۶ تیرماه را اعلام کرد و افزود: سخنرانی قبل از اذان ظهر از شنبه تا جمعه به ترتیب توسط حجج اسلام باقری، بخشنده، سید مجتبی خاتمی، هدایت و یزدی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنرانی قبل از اذان مغرب از شنبه تا چهارشنبه توسط حجج اسلام گنجی، اسماعیلی نیا، ماندگاری، هاشمی هشترودی وجوشقانیان برگزار می‌شود، افزود: پنجشنبه پنجم تیرماه نیز قبل از مغرب محفل قرآنی برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: جمعه ۶ تیرماه نیز مراسم سخنرانی قبل از مغرب با موضوع زمزم مهدویت توسط حجت‌الاسلام حائری‌پور و زیارت آل یاسین دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: سخنرانی شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) از شنبه تا جمعه به ترتیب با ارائه مباحث مختلف توسط حجج اسلام حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، مؤمنی، توکل، رفیعی و نظری منفرد انجام می‌شود.

حجت الاسلام آمره گفت: برنامه قرائت دعای توسل و مداحی سه‌شنبه شب به صورت ویژه با مداحی و کرسی تلاوت و حضور گروه تواشیح معراج انجام و قبل از مغرب نیز جشن ویژه آذری زبانان با حضور اساتید و شاعران آئینی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: دعای کمیل در شب جمعه توسط حاج عباس حیدر زاده و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی و دعای ندبه در صبح جمعه توسط حاج علی مالکی قرائت می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: با توجه به آغاز دهه کرامت از ابتدای ماه ذی القعده، مراسم اعزام سفیران کریمه در روز یکشنبه دوم تیرماه قبل از اذان مغرب و قرائت زیارت حضرت زهرا (س) بعد از اذان مغرب برگزار خواهد شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 89526

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89526/برنامه-های-حرم-بانوی-کرامت-هفته-اول-تیرماه-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir