کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار قم: مهم‌ترین دغدغه جوانان اشتغال و ازدواج است

خبرگزاری تسنیم , 3 تير 1399 ساعت 18:01

فرماندار قم گفت: در حوزه امور جوانان، سستی و کسالت حاکم است و با این روند، نمی‌توان گره‌گشای رفع مشکلات بود.


به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نشاط و شادابی باید چاشنی کار و تلاش و خدمت‌رسانی در امور جوانان باشد و مسئولان و مدیران با انگیزه‌ای مضاعف، مشکلات جوانان را پیگیری کنند.

فرماندار قم افزود: متاسفانه در حوزه امور جوانان، سستی و کسالت حاکم است و با این روند، نمی‌توان گره‌گشای رفع مشکلات بود و دغدغه‌های اصلی و مهم جوانان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی مهم‌ترین دغدغه جوانان،اشتغال و ازدواج است و ما وظیفه داریم با توجه به تلاشی که دولت در واگذاری تسهیلات داشته است، به هدایت جریان‌های حمایتی از جوانان بپردازیم و بستر را برای رفع مشکلات این قشر، آماده کنیم.

حیدری بیان کرد: تمامی اقدامات در حوزه جوانان باید طبق مستندات ارائه شود و هیچ نوع کوتاهی در این باره پذیرفته نیست، جوانان قشر عظیم و موثری هستند که باید آینده کشور را به آن ها بسپاریم و اگر زیرساختها فراهم نباشد، پیشرفت و تعالی به دست نمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی، شیوع کروناست که موجب تغییر سبک زندگی شده است و ما نیز باید برنامه‌ها و اهداف خود را با در نظر گرفتن شرایط کرونا، دنبال کنیم.

فرماندار قم اظهار داشت: با تعامل مسئولان و حوزه اجتماعی استانداری و ظرفیت حوزه و دانشگاه نیازها و راهکارها را در حوزه اشتغال جوانان عملیاتی کنیم و نباید دچار روزمرگی باشیم، در سال گذشته بیش از 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه‌های مختلف به قم تزریق شد که بخش عمده‌ای از آن مختص جوانان بوده است.

وی گفت: امروز در بسیاری از امور چون تجارت الکترونیکی به موفقیت رسیده‌ایم و باید تحولات لازم را مطابق با نیازهای موجود به وجود بیاوریم، به خصوص در حوزه کسب و کار غیرحضوری می‌توان ظرفیت‌های لازم را به وجود آورد.

حیدری عنوان کرد: کرونا اقتصاد بسیاری از کشورها پیشرفته را تحت تاثیر قرار داده است و اگر نتوانیم خود را با این شرایط وقف دهیم، عقب می‌مانیم ، به خصوص ما که همواره در تحریم و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی به سر می بریم باید بتوانیم به داشته‌های خودمان تکیه کنیم و از ظرفیت جوانان در همه عرصه‌ها بهره بگیریم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89590

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89590/فرماندار-قم-مهم-ترین-دغدغه-جوانان-اشتغال-ازدواج

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir