کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزیع 150 هزار ماسک یک لایه در داروخانه های قم

خبرگزاری فارس , 4 تير 1399 ساعت 23:16

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با بیان اینکه ۱۵۰ هزار ماسک یک لایه بهداشتی تحویل پیمان دارو شده تا در داروخانه ها توزیع شوند گفت: این توزیع از صبح امروز و با محوریت داروخانه های شبانه روزی در حال انجام است.


به گزارش قم نیوز محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عصر امروز در ستاد پیشگیری، مقابله و مبارزه با کرونا ویروس استان قم اظهار کرد: شاهد افزایش تعداد مراجعات در هفته اخیر بودیم که این نشان می دهد همچنان ویروس وجود دارد و باید فاصله گذاری اجتماعی همچنان جدی رعایت شود.

وی بیان کرد: در بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها، مطب ها، داروخانه ها و.... باید به موضوع فاصله گذاری اجتماعی با نهایت دقت نظارت شود و مسئولان این مراکز موظف به پیگیری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: وظایف سایر دستگاه ها باید همواره به آنها گوشزد شود تا بدانند همچنان کرونا وجود دارد و نیازمند همراهی و کمک آنها هستیم.

حضوری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با بیان اینکه ۱۵۰ هزار ماسک یه لایه بهداشتی تحویل پیمان دارو شده تا در داروخانه ها توزیع شوند گفت: این توزیع از صبح امروز و با محوریت داروخانه های شبانه روزی در حال انجام است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 89633

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/89633/توزیع-150-هزار-ماسک-یک-لایه-داروخانه-های-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir