جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 89870
منبع : خبرگزاری فارس

امیرآبادی: هلال احمر قم در امر کمک رسانی و امداد سرآمد کشور است

قم نيوز : عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث مختلف که نمونه‌ بارز آن سیل لرستان و زلزله‌ سرپل ذهاب بود، جمعیت هلال‌احمر قم با نیروهای داوطلب، باانگیزه، جوان و کارآمد خود، وظیفه‌ی خود را در امر کمک‌رسانی در کنار نیروهای مردمی دیگر به خوبی انجام دادند.
هلال احمر قم در امر کمک رسانی و امداد سرآمد کشور است
هلال احمر قم در امر کمک رسانی و امداد سرآمد کشور است
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی در دیدار مدیران جمعیت هلال احمر قم، ضمن تبریک ایام دهه کرامت بیان داشت: جمعیت هلال احمر قم به دلیل ظرفیت‌های مادی و معنوی و نیروهای انسانی کارآمد و باانگیزه‌ای که دارد همیشه در حوادث مختلف، در خط مقدم کمک‌ رسانی به مردم بوده و دراین امر سرآمد کشور هستند.

وی افزود: در حوادث مختلف که نمونه‌ بارز آن سیل لرستان و زلزله‌ سرپل ذهاب بود، جمعیت هلال‌احمر قم با نیروهای داوطلب، باانگیزه، جوان و کارآمد خود، وظیفه‌ی خود را در امر کمک‌رسانی در کنار نیروهای مردمی دیگر به خوبی انجام دادند.

نماینده مردم در قم مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: استان قم به لحاظ تک شهرستانی بودن از نظر ساختار اداری و پشتیبانی دارای ضعف‌هایی است که می‌بایست به مرور زمان حل شود و خوشبختانه وجود این ضعف‌ها مانعی برای فعالیت‌های جمعیت‌ هلال احمر نبوده است.

امیرآبادی با اشاره عملکرد جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص مقابله با کرونا گفت: فعالیت‌های هلال احمر در خصوص اطلاع‌رسانی درباره ویروس کرونا چه در داخل شهر و چه در ورودی‌های شهر و حضور نیروهای داوطلب در خدمت‌رسانی به مردم در این عرصه که بدون هیچ چشمداشتی به دلیل انسانیت، وجدان و پرهیزکاری و خداباوری که دارند قابل تقدیر است.

وی توجه بیشتر به زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر قم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در جلسات کارشناسی  با حضور نمایندگان دیگر زیرساخت‌ها و اولویت‌های هلال احمر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgwbw.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما