شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : 90238
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری کارگاه معرفی و آشنایی با گلف و مینی‌گلف در قم

قم نيوز : دبیر هیأت گلف استان قم از برگزاری چند دوره کارگاه معرفی و آموزش رشته‌های گلف و مینی‌گلف به معلمان، مربیان مدارس و هنرمندان در قم خبرداد.
برگزاری کارگاه معرفی و آشنایی با گلف و مینی‌گلف در قم
برگزاری کارگاه معرفی و آشنایی با گلف و مینی‌گلف در قم
به گزارش قم نیوز معین رشیدی‌مقدم امروز اظهار کرد: با ادامه روند برگزاری این کارگاه‌ها، به جمعیت فعال و علاقمند رشته‌های گلف و مینی‌گلف افزوده خواهد شد و هیأت گلف به هدف خود یعنی رشد و توسعه بیش از پیش این رشته و تحول در بخش همگانی و قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در زمین‌ مینی‌گلف و آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار شد، اضافه کرد: تمرینات ورزشکاران هیأت در این آکادمی انجام می‌شود و گلف‌بازان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در این مکان تمرین می‌کنند.

دبیر هیأت گلف استان قم در ادامه به برگزاری جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی هیأت گلف در سال جاری به میزبانی معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: این جلسه با حضور رئیس، نایب‌رئیس ، دبیر و روسای کمیته‌های مینی‌گلف و وودبال در جمع کارشناسان اداره کل برگزار شد.

وی ابراز کرد: در این جلسه راجع به برنامه‌های پیشنهادی هیأت گلف استان قم در رشته‌های گلف، مینی‌گلف، وودبال و همچنین بخش بانوان گفت‌وگو شد و مباحث مرتبط با همگانی کردن این رشته‌ها مورد بررسی قرار گرفت، ضمن اینکه به بررسی برنامه عملیاتی سال ۹۹ هیأت نیز پرداخته شد.

رشیدی‌مقدم در ادامه به احداث یک مکان جدید برای این رشته اشاره کرد و افزود: مقرر شد معاونت توسعه ورزش در راستای تسریع در اجرایی شدن برنامه‌ها و طرح‌های در دست احداث از جمله زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه (ع) منطقه نیروگاه پیگیری‌های لازم را از دفتر فنی اداره ورزش و جوانان انجام دهد.

وی در پایان با بیان اینکه متاسفانه شیوع ویروس کرونا اختلال زیادی در اجرای برنامه‌های مختلف این هیأت و ورزش قم ایجاد کرده، از لغو رقابت‌های کشوری خبر داد و گفت: با اعلام دبیر فدراسیون گلف، مسابقات سال 1399 گلف قهرمانی کشور به همین دلیل برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw5b9.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما