کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تداوم وضع موجود استان قم را به وضعیت قرمز می‌رساند

خبرگزاری تسنیم , 29 تير 1399 ساعت 16:05

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید مدیریت کرده تا چرخش ویروس کم شود، در این زمینه مردم باید موارد بهداشتی را رعایت کرده و ضمن استفاده از ماسک در تجمعات شرکت نکنند.


به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماران بستری مبتلابه کرونا در قم اظهار داشت: متأسفانه تعداد بیماران بستری در استان نسبت به خردادماه سه برابر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه اگر این روند ادامه داشته باشد هفته بعد به وضعیت قرمز می‌رسیم، افزود ‌ بیماران مبتلابه کرونا در بیمارستان فرقانی تحت درمان‌اند و در بقیه بیمارستان‌ها نیز پذیرش بیمار انجام می‌شود.

قدیر با اشاره به خبری که در آن ادعا شد 70 درصد از مردم قم تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شدند، گفت: این موضوع صحت ندارد چون کار پژوهشی و بزرگی که بتوان به آن استناد کرد صورت نگرفته است، مردم باید قوی و به آینده امیدوار باشند، با کمک مردم ویروس کرونا را شکست می‌دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه درمان کرونا بر روی تخت بیمارستان نیست بلکه قطع زنجیره انتقال ویروس است، خاطرنشان کرد:باید مدیریت کرده تا چرخش ویروس کم شود‌، در این زمینه مردم باید موارد بهداشتی را رعایت کرده و ضمن استفاده از ماسک در تجمعات شرکت نکنند و فاصله‌گذاری رعایت شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90251

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90251/تداوم-وضع-موجود-استان-قم-وضعیت-قرمز-می-رساند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir