دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : 90274
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله سعیدی: برای فراگیری کارهای خیر باید این فعالیت‌ها رسانه‌ای شود

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: اگر کارهای خیر و عام المنفعه رسانه‌ای شود باعث فراگیری آن خیر در جامعه می‌شود.
برای فراگیری کارهای خیر باید این فعالیت‌ها رسانه‌ای شود
برای فراگیری کارهای خیر باید این فعالیت‌ها رسانه‌ای شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با اعضای سفیران کریمه که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام شد، گفت: پویایی و روزآمدی در معرفی کرامت و ویژگی‌های اهل بیت (ع) باید مورد توجه باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه اگر کارهای خیر و عام‌المنفعه رسانه‌ای شود باعث فراگیری آن خیر در جامعه می‌شود گفت: ایجاد اشتغال برای افراد بیکار، تهیه جهیزیه، کمک به آزادی زندانیان و از این قبیل فعالیت‌ها باید گسترده‌تر و بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم گفت: ما باید همراه با تکریم اهل بیت (ع) به یاد شهدا باشیم چراکه شهدا با ایثار و از خودگذشتگی خونشان را به پای شجره طیبه اسلام ریخته و باعث گسترش ارزش‌ها شدند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ادامه افزود: امروز که در جنگ نرم با دشمن هستیم باید همچون دوران دفاع مقدس با نام ائمه اطهار (ع) گروه‌های جهادی شکل گیرد و با اتحاد و یکپارچگی در این جبهه فرهنگی به اسلام و کشور خدمت کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba5b9.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما