چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 90330
منبع : خبرگزاری تسنیم

تولید روزانه ماسک در قم به 250 هزار عدد می‌رسد

قم نيوز : استاندار قم گفت: با پیگیری دستگاه‌های اجرایی، تولید روزانه ۲۵۰ هزار عدد ماسک در قم هدف‌گذاری شده است.
تولید روزانه ماسک در قم به ۲۵۰ هزار عدد می‌رسد
تولید روزانه ماسک در قم به ۲۵۰ هزار عدد می‌رسد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در حاشیه جلسه مدیریت بحران استان در جمع خبرنگاران، با اشاره مصوبات این جلسه اظهار داشت: گزارشی از عملکرد کلیه دستگاه‌ها در طول یک هفته گذشته در این جلسه ارائه شد و وضعیت مقابله با کرونا مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از شیوع مجدد کرونا، قدم‌های خوبی در چند روز اخیر در جهت کنترل بیماری در استان برداشته شد و وضعیت فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به هفته قبل بهتر شده است، افزود: البته به شرایط مطلوب نرسیدیم و نیاز به رعایت پروتکل‌های بیشتری داریم تا با افزایش جدید انتقال ویروس مواجه نباشیم.

استاندار قم تصریح کرد: در مورد اجباری شدن استفاده از ماسک در محیط‌های اداری و اماکن پرتجمع و نظارت بر آن نیز مصوباتی داشتیم تا شرایط بهتری را فراروی استان قرار دهیم.

سرمست با تأکید بر اینکه ظرفیت تولید ماسک در واحدها و کارگاه‌های تولیدی در قم، ارتقاء یافت و در توزیع نیز نظارت بیشتری مورد تأکید قرار گرفت، یادآور شد: کمیته‌ای زیر نظر معاونت اقتصادی در تأمین، تولید و توزیع ماسک با همکاری علوم پزشکی و بسیج اصناف شکل گرفت و نظارت‌ها مستمر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری دستگاه‌های اجرایی، تولید روزانه 250 هزار عدد ماسک در قم هدف‌گذاری شده است و این در حالی بوده که هفته قبل روزانه 150 هزار ماسک تولید می‌شد.

استاندار قم گفت: با توجه به برگزاری مراسم عزا و عروسی و تجمعات در هفته‌های قبل، قرار شد بر اساس مصوبه ستاد ملی و تأکیدات ستاد استانی، پایش بیشتری از طرف دانشگاه علوم پزشکی و کمیته نظارت اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: اگر شهروندان در رعایت پروتکل‌ها، همراهی بیشتری داشته باشند، شاهد کاهش روند بستری می‌شویم و می‌توانیم این دوره را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7x8o.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما