يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 90419
منبع : خبرگزاری فارس

امدادی هوایی در قم تقویت شود

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قم مرکز مواصلاتی کشور است و نیاز دارد که بحث امداد هوایی و پایگاه‌های امدادی آن تقویت شود، به ویژه زائرپذیری قم موجب می‌شود نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.
امدادی هوایی در قم تقویت شود
امدادی هوایی در قم تقویت شود
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در آیین رونمایی از پروژه‌ها و طرح‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: ما آماده ایم در مجلس به جمعیت هلال احمر در سطح کلان کمک ویژه ای انجام دهیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر با کمترین دریافتی و داوطلبانه در عرصه خدمت حاضرند و با اخلاص و جانفشانی در مواجهه با حوادث و بحران‌ها تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: از دکتر همتی تقاضا داشتیم پاداشی را برای خدمات گسترده نیروهای امدادی و خدوم هلال احمر در نظر بگیرد که با این امر موافقت شد.

امیرآبادی بیان کرد: قم مرکز مواصلاتی کشور است و نیاز دارد که بحث امداد هوایی و پایگاه‌های امدادی آن تقویت شود، به ویژه زائرپذیری قم موجب می‌شود نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان هلال احمر مرز و رنگ و پوست نمی‌شناسد و تلاش‌های انسان دوستانه‌ای دارد، بسیاری از نیروها با کمترین دریافتی شب و روز تلاش می کنند و نگاه مادی ندارند و هدفی والاتر را دنبال کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: امیدواریم با پیگیری لازم بیمارستان هلال احمر نیز به نتیجه برسد و از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنیم. در این وضعیت کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه، اداره کشور کاری هنرمندانه است و نیاز به جهاد دارد که دولتمردان در این باره تلاش می کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco0qo.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما